فیلم مستند «انتهای خیابان پاستور» به کارگردانی محسن خان‌جهانی و جعفر محمدی یکشنبه 17 اردیبهشت در سینما فرهنگ رونمایی می‌شود.

به گزارش مرور نیوز، مراسم آیین دیدار این مستند از ساعت 20 در محل سینما فرهنگ با امضای پوستر فیلم توسط عوامل سازنده و مهمانان آغاز شده و سپس فیلم «انتهای خیابان پاستور» به نمایش درمی‌آید. این فیلم در گروه «هنر و تجربه» اکران می شود.

این مستند نگاهی دارد به انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری و حاشیه‌ها آن و با نامزدهای ریاست جمهوری آن دوره حسن روحانی، علی اکبر ولایتی، محسن رضایی، سعید جلیلی، محمدباقر قالیباف، محمد غرضی، غلامعلی حداد عادل و محمدرضا عارف همراه می‌شود و سعی در ثبت تصاویر متفاوتی از آن‌ها دارد.

خان‌جهانی ساخت مستندهایی چون «آزادراه»، «ارتفاع ۴۳۷»، «خواهران حافظ»، «تکیه کن»، «کلاه شیشه‌ای»، «صندلی شماره ۲۵۷»، «نماز آخر»، «کلید»، «گزارش یک بازپرس»، «من لیدر هستم»، «شهر پولکی» و… را در کارنامه‌ خود دارد و مستند «آزاد راه» او در گروه «هنر و تجربه» اکران شده‌ است.

سایر عوامل این مستند عبارتند از تدوین: محسن خان جهانی، عرفان نظیفی، تصویر برداران: اسد آتش‌بیگی، محسن محمدی، محمدرضا مرادی، تهیه‌کننده: جعفر محمدی.