هیات مدیره خانه موسیقی در جلسه ۲۵ مهر با اکثریت آرا حمیدرضا نوربخش را به عنوان مدیر عامل دوره جدید انتخاب کرد.

به گزارش مرورنیوز، جلسه هیات مدیره خانه موسیقی یکشنبه ۲۵ مهر با حضور داود گنجه ای، سید محمد میر زمانی رئیس هیات مدیره، تقی ضرابی، هنگامه اخوان، مسعود شعاری، حمیدرضا نوربخش از اعضای هیات مدیره، آذر هاشمی بازرس و حمیدرضا عاطفی مدیراجرایی خانه در ساختمان فاطمی برگزار شد.

در این جلسه پس از بررسی برخی موارد از جمله پرداخت حق عضویت اعضا، مسائل و منابع مالی خانه موسیقی و دیگر مسائل مرتبط با خانه، درباره انتخاب مدیر عامل جدید خانه موسیقی نیز بحث و تبادل نظر شد.  

اعضای هیات مدیره خانه موسیقی در این جلسه نیز در ادامه جلسات قبل به بررسی برنامه ها و سوابق کاندیداهای پیشنهادی برای سمت مدیر عاملی پرداختند که در نهایت هیچکدام از برنامه ها و سوابق افراد نتوانست اعتماد اعضای هیات مدیره را برای قبولی سمت مدیرعاملی خانه موسیقی جلب کند. سپس اعضای هیات مدیره خانه موسیقی با توجه به سوابق و تجربیات نوربخش در زمینه مسائل اجرایی خانه او را بهترین گزینه موجود در بین کاندیداها شناخته و از وی خواستند تا مجددا مسئولیت مدیرعاملی نهاد خانه را قبول کند.

در پایان اعضای هیات مدیره با اکثریت قاطع آرا حمیدرضا نوربخش را به عنوان مدیرعامل جدید خانه موسیقی برگزیدند.

متعاقب انتخاب اعضای هیات مدیره در تیرماه سال جاری برای انتخاب مدیرعامل جدید با توجه به امتناع آقای نوربخش برای قبولی این سمت هیات مدیره فرصت سه ماهه ای را برای بررسی گزینه های موجود تعیین کردند و در این مدت برنامه ها و سوابق اجرایی چند نفر از کاندیداها مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت مورد قبول هیات مدیره قرار نگرفت.