اصحاب رسانه‌های مکتوب و الکترونیک از امروز می‌توانند برای حضور در بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم نام‌نویسی کنند.

به گزارش مرور نیوز، به نقل از معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد، ثبت‌نام رسانه‌ها برای شرکت در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از روز شنبه (٢٣ اردیبهشت‌ماه) آغاز شد .

اصحاب رسانه‌های مکتوب و الکترونیک می‌توانند تا دوشنبه - اول خردادماه - نسبت به ثبت‌نام خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران به صورت رسمی و در سربرگ رسانه خود و ارسال به شماره فکس ٨٩٧٧٣٥٩٢ اقدام کنند .

سید مهدی جعفری، مدیر کمیته روابط عمومی بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با بیان اینکه امسال شاهد در نظر گرفتن تسهیلات خوبی برای حضور هر چه بهتر و بیشتر رسانه‌های داخلی و خارجی در این رویداد بزرگ قرآنی هستیم، گفت: بر این باوریم که حضور پررنگ رسانه‌ها در نمایشگاه بیست و پنجم سرآغاز فصل جدیدی از فضای اطلاع‌رسانی در حوزه قرآنی خواهد بود .

وی در ادامه با اشاره به بهره‌گیری از توان و ظرفیت تمام رسانه‌های کشور افزود: نمایشگاه قرآن تنها برای قشر خاص از جامعه طراحی و برنامه‌ریزی نشده بلکه برای آحاد جامعه است، قطعا برای اطلاع رسانی فعالیت‌ها تنها به رسانه‌های تخصصی بسنده نخواهیم کرد، بلکه از تمام ظرفیت رسانه‌ای کشور استفاده می‌کنیم .

بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم و بنا بر مصوبه ستاد اجرایی نمایشگاه، ٧ تا ٢٦ خرداد ماه سال جاری(مصادف با دوم تا بیست و یکم ماه مبارک رمضان) با شعار "قرآن، اخلاق و زندگی"، از ساعت ١٧ تا ٢٤ در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.