همزمان با پایان پنجاه و نهمین مسابقات قرآن در کشور مالزی، مسئولان و متسابقان حاضر در این دوره با مدیر شبکه قرآن و معارف سیما دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش مرور نیوز، همزمان با پایان یافتن پنجاه و نهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم کشور مالزی ، مسئولین اجرایی و کم سن ترین متسابق این دوره از مسابقات با دکتر محمدزاده مدیر شبکه قرآن و معارف سیما دیدار و گفتگو کردند .

بر اساس این گزارش ، مدیر شبکه قرآن و معارف سیما در دیدار با مصطفی عثمان رئیس برگزاری مسابقات بین المللی قرآن مالزی از زحمات برگزار کنندگان این گردهمایی بزرگ قرآنی قدردانی و ضمن دعوت از ایشان برای سفر به ایران خواستار ارتقاء تعامل فیمابین شد.

همچنین باسابقه ترین مجری مسابقات قرآن مالزی با بیش از سی و پنج سال سابقه اجراء ، ضمن دیدار با مدیر شبکه قرآن و معارف سیما تمایل خود را برای حضور در فضاهای قرآنی ایران اعلام کرد.

گفتنی است کم سن ترین شرکت کننده این دوره از مسابقات که از کشور مصر حضور یافته بود نیز با دکتر محمدزاده دیدار کرد و مدیر شبکه قرآن و معارف سیما ضمن تشویق وی برای حضوری بیشتر و پررنگ تر در فضاهای قرآنی ، برای این قاری نوجوان آرزوی موفقیت های بیشتر کرد.