یک نوازنده در پی پیروزی حسن روحانی در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران، نامه‌ای کوتاه خطاب به او نوشت و در آن به نقش موسیقی در جذب گردشگر اشاره کرد.

پیمان ناصح‌پور در این نامه که متن آن را در اختیار ایسنا قرار داده، آورده است:

«جناب آقای دکتر حسن روحانی،

با سلام و احترام،

پیروزی ملت ایران در مشارکت باورنکردنی خود در انتخابات و همچنین موفقیت شما در دولت یازدهم و جلب اعتماد مردم برای خدمتگزاری در دولت دوازدهم را تبریک عرض می‌کنم.

همانگونه که می‌دانیم زمانی که حال علم و هنر کشوری خوب باشد، قدم در مسیر توسعه و پیشرفت می‌گذارد؛ امیدوارم در دولت دوازدهم، وضعیت فرهنگ و هنر، هنرمندان به ویژه اهالی موسیقی و همچنین علم و دانش، معلمان زحمتکش و اساتید محترم دانشگاههای کشور به وضعیت مطلوب یا دست‌کم وضعیت بهتری برسد.

ارائه راهکارهای مناسب برای این هدف در این مختصر نمی گنجد و به همین علت اشاره‌ای کوتاه به موسیقی دارم و موضوعات اصلی و کلی‌تر را به فرصتی مناسب‌تر موکول می‌کنم. موسیقی سنتی و محلی ایران منحصر به فرد بوده و طرفداران خاص خود را دارد و اگر خوب معرفی شود دارای پتانسیلی است که می‌تواند گردشگران و هنرجویان زیادی را برای شنیدن و یادگیری آن به ایران بکشاند که خود می‌تواند بر طرفداران بین‌المللی آن بیافزاید.

قبول کردن دانشجویان بین‌المللی موسیقی، برگزاری جشنواره‌های متعدد و معتبر موسیقی و ساخت فیلم‌های خوب تبلیغاتی، راهکارهایی است که می‌تواند به این امر کمک کرده و در نهایت به اشتغال‌زایی در زمینه هنر، موسیقی و جذب گردشگر منجر شود.

امید به اینکه با گذشت چهار سال از دولت شما و آواربرداری‌های اقتصادی و سیاسی این بار نوبت به فرهنگ و هنر برسد و تن رنجورشان، دوباره جان بگیرد.

بیش از این مصدع اوقات شریف شما نمی‌شوم.

پیمان ناصح‌پور، معلم ریاضی و یکی از اهالی موسیقی ایران»

پیمان ناصح‌پور فرزند نصرالله ناصح‌پور و نوازنده‌ی تنبک، قاوال و دف است. او شهریورماه 1386 در تور کنسرت بزرگ کوبه‌ای‌نوازان دنیا به سرپرستی پیتر گیگر در آلمان حضور داشت. او همچنین دکترای خود را در رشته ریاضی از آلمان دریافت کرده است.

از دیگر فعالیت‌های موسیقیایی او می‌توان به همکاری با گروه «همنوازان شیدا» به سرپرستی محمدرضا لطفی وهنرمندانی مانند هابیل علی‌اف (استاد کمانچه آذری)، مسعود شعاری (نوازنده‌ی سه‌تار)، حسن ناهید (نوانده‌ی نی) و مجید درخشانی (نوازنده‌ی تار) اشاره کرد.