کتاب‌هایی درباره بهرام صادقی و ریچارد براتیگان منتشر شد.

به گزارش مرور نیوز، کتاب «بهرام صادقی» در 124 صفحه با قطع جیبی و شمارگان 1000 نسخه با قیمت 12500 تومان به مراقبت مهدی نوید در نشر بن‌گاه عرضه شده است.
این کتاب با این مطالب همراه است: «بهرام صادقی» از سعید هنرمند، «به بهانه خواندن «زنجیر» نوشته بهرام صادقی» از ماهان معلمی، «یادداشتی بر «آقای نویسنده...» اثر بهرام صادقی» از آذر نفیسی، «خود-کشی: نزاع خویشتن و دیگران در «کلاف سردرگم» » از نسیبه فضل‌اللهی، «بررسی مسئله هویت در «کلاف سردرگم» » از لیلا صمدی‌رندی، «داستان «اذان غروب» بهرام صادقی به مثابه تمثیلی از ...» از کیوان طهماسبیان و «مرگ و خویشتن» از نسبیه فضل‌اللهی.
در معرفی این نویسنده عنوان شده است: بهرام صادقی هجدهم دی‌ماه 1315 در شهر نجف‌آباد به‌دنیا آمد و 16 دی‌ماه 1363 در تهران بدرود حبات گفت. او شاعر و داستان‌نویس نوگرای قرن بیستم بود که تقریبا در هر یک از آثارش به جست‌وجوی شیوه‌های جدید و نوین ادبی پرداخته است.
صادقی سرایش شعر و غزل را از سنین کودکی آغاز کرد و زمانی که هنوز در مقطع دبیرستان تحصیل می‌کرد اشعارش را با نام صهبا مقداری که صورت درهم‌ریخته‌ای از نام خودش بود در مجلات ادبی آن زمان چاپ و منتشر می‌کرد.
شهرت صادقی در مقام نویسنده‌ای نوگرا در دهه چهل با چاپ و انتشار داستان‌های کوتاهش آغاز شد که متقارن با سال‌های بعد از کودتا 28 مرداد بود. نخستین داستان کوتاه صادقی با نام «فردا در راه است» در سال 1335 و در مجله ادبی سخن منتشر شد.

انتشار 2 کتاب درباره بهرام صادقی و ریچارد براتیگان

همچنین کتاب «ریچارد براتیگان» در 224 صفحه با قطع جیبی و شمارگان 1000 نسخه، به بهای 12500 تومان به مراقبت مهدی نوید در نشر یادشده منتشر شده است.
این کتاب با این مطالب همراه است: «زندگی و مرگ ریچارد براتیگان» از لارنس رایت، «داستان‌های ریچارد براتیگان، احیای مجدد تعالی‌گرایی» از منفرد پوتز، «تاریخ، زمان و دودمان فرهنگی در نوشته‌های ریچارد براتیگان» از نایل شیلر، «لاکان و پسامدرنیسم در رمان رویای بابل» از مارک هدبورن، «لنگ‌های رنگارنگ، زیورآلات شیشه‌یی کلمات: سوررئالیسم...» از مری روربرگر و پگی سی. گاردنر، «بهشت بازیافته» از هاروی لِویت، «بازتاب‌هایی از والدن در صید قزل‌آلا در آمریکا» از برد هِیدن، «زیبایی‌شناسی نو در کتاب انتقام چمن؛ داستان‌های...» فرهت افتخارالدین، «ریچارد براتیگان: هواپیمای لوس‌آنجلس جنگ جهانی...» از دیوید گلووِی، «براتیگان و ادبیات پاستورال مدرن» از نیل اشمیتز و «ریچارد براتیگان: رازها و افسانه‌ها» از جان.اف. باربر.

انتشار 2 کتاب درباره بهرام صادقی و ریچارد براتیگان