در یازدهمین فستیوال بین‌المللی موسیقات کشور تونس وحید تاج با همراهی گروه تهران آنسامبل به آهنگسازی حمید خوانساری و یاشار اطاعتی به اجرای موسیقی ایرانی پرداخت.

به گزارش مرورنیوز، وحید تاج با همراهی گروه تهران آنسامبل به آهنگسازی حمید خوانساری و یاشار اطاعتی در یازدهمین فستیوال بین‌المللی موسیقات کشور تونس به اجرای موسیقی ایرانی پرداخت که مورد توجه و علاقه مخاطبان خارجی قرار گرفت.

در این فستیوال که با استقبال کم‌نظیر مخاطبان خارجی مواجه شد، موسیقی ایرانی اجرا شد و علاوه بر تصانیف، آنچه بیشتر مورد توجه قرار گرفت بخش ساز و آوازها بود.

وحید تاج درباره هدف حضور در فستیوال تونس بیان کرد:‌ هدف اصلی ما ارائه موسیقی اصیل ایرانی به مخاطبان خارجی بود چرا که این فستیوال فرصت خوبی برای معرفی ساز و آوازهای ایرانی در عرصه جهانی داشت و ما توانستیم به همراه گروه تهران آنسامبل به این مهم دست پیدا کنیم. کما اینکه استقبال مخاطبان خارجی حاضر در سالن، بیانگر توجه شان به این بخش از موسیقی اصیل ایرانی بود.

وحید تاج به همراه گروه تهران آنسامبل از جانب وزارت فرهنگ و هنر تونس برای یازدهمین دوره فستیوال بین‌المللی موسیقات کشور تونس دعوت‌شده بود که این اجرا با حضور کشورهای فرانسه، اسپانیا، هند، الجزایر، مراکش، کوبا، ترکیه، پرتغال و کنگو برگزار شد.

در این اجرا نوازندگانی چون یاشار اطاعتی (کمانچه)، مرجان مهربان (قانون)، سارا رضازاده (تار)، بهار مدیری (قیچک آلتو) و بامداد ملکی (تمبک) به سرپرستی حمید خوانساری (عود)، وحید تاج را همراهی کردند.