دبیر جشنواره عکس تلفن همراه «هشت» از ارسال 2 هزار و 500 عکس به این جشنواره خبر داد و پیش‌بینی کرد این تعداد تا پایان مهلت جشنواره افزایش چشمگیری داشته باشد.

به گزارش مرور نیوز، وجیه‌اله شیرمحمدی دبیر جشنواره عکس «هشت» گفت: تاکنون 253 عکاس بیش از 2 هزار و 500 عکس را به جشنواره ارسال کرده‌اند و با توجه به 2 هفته‌ای که تا پایان مهلت ارسال باقی مانده، پیش‌بینی می‌شود این تعداد افزایش قابل توجهی داشته باشد.

وی ادامه داد: مهلت شرکت در جشنواره تا 10 تیرماه است، البته از شرکت‌کنندگان تقاضا داریم ارسال اثر را به روزهای پایانی موکول نکنند.

شیرمحمدی بیان کرد: در میان شرکت‌کنندگان علاوه بر عکاسان آماتور، نام برخی عکاسان حرفه‌ای هم به چشم می‌خورد که تصاویر موبایلی خود را به جشنواره ارسال کرده‌اند.

دبیر جشنواره عکس تلفن همراه «هشت» گفت: امیدواریم با برگزاری این جشنواره در رشد و گسترش فرهنگ رضوی در فضای مجازی گامی استوار برداشته باشیم.

وی از معرفی و اعلام اسامی داوران جشنواره عکس «هشت» در هفته آتی خبر داد.

جشنواره عکس «هشت» ویژه عکاسی با تلفن همراه با محوریت «فرهنگ زیارت» است که در قالب یکی از مجموعه برنامه‌های پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

وجیه‌اله شیرمحمدی دبیر این جشنواره را به عهده دارد و نقش رویای بهشت متولی برگزاری این رویداد هنری است. آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره روز 10 تیرماه آتی اعلام شده است.