مستند «درد مقدس» با برداشتی از زندگی شهید چمران در جنوب لبنان، امروز(چهارشنبه )، همزمان با سالگرد شهادت این شهید بزرگوار، در فرهنگ سرای رسانه و شبکه های اجتماعی رونمایی می شود.

به گزارشمرور نیوز، این مستند توسط قرارگاه جهادی امام رضا (ع) با مشارکت مؤسسه سفیران صبح و به کارگردان میلاد حمیدی و تهیه کنندگی، سید امیر حسین جوزی با هدف تربیت علمی و عملی جوانان مومن و ‌متدین با حفظ روحیه جهادی و بسط و تعمیم گفتمان و فرهنگ مدیریت جهادی و ترویج فرهنگ و مدیریت جهادی و حرکت المحرمین که این شهید والا مقام به آن بسیار توجه داشتند، تولید شده است.

حمیدی در مستند «درد مقدس» زندگی جهادی شهید مصطفی چمران در زمان حضور در مدرسه صنعتی «جبل عامل» به عنوان مدیران مدرسه و تلاش این شهید بزرگوار برای شیعیان جنوب لبنان را روایت می کند.
در این مستند مصاحبه هایی با شاگردان، دوستان و همراهان دکتر چمران در آن ایام در2 بخش ایران و لبنان و در محیط مدرسه صورت پذیرفته است .
مراسم رونمایی از این مستند، با حضور و دعوت از هنرمندان و اهالی سینما، سفرای کشورهای سوریه و لبنان، نمایندگان حزب الله لبنان، مهدی چمران و همراهان و دوستداران شهید چمران، چهارشنبه 31 خرداد ساعت 15:30 در فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی واقع در خیابان پاسداران، خیابان گل نبی، خیابان ناطق نوری، میدان قبا برگزار می شود.