محسن جاهد تهیه کننده سینما می گوید قصد دارد امسال «در مدت معلوم2» را بسازد و اکران کند.

سید محسن جاهد تهیه کننده و مدیر فیلمبرداری سینمای ایران در گفت و گو با خبرنگار مرور نیوز درباره فعالیتهای خود گفت:اخیرا فیلمبرداری فیلم«ما خیلی باحالیم» به کارگردانی بهمن گودرزی را به پایان رسانده ام و امیدوارم به زودی  قسمت دوم فیلم«در مدت معلوم»را جلوی دوربین ببرم.

او که سال 93 اولین قسمت این فیلم رابه همراه رویا شریف تهیه کرده بود درباره قسمت دوم آن گفت:با توجه به اینکه مشکلات جوانان شاخه های متعددی دارد محوریت«در مدت معلوم»2 نیز همین موضوع است اما قصه جدید کار بسیار پر رنگ تر است و با توجه به اینکه مخاطب از قسمت اول یک فضای ذهنی دارد،قطعا از قسمت دوم نیز استقبال خوبی خواهد شد.

جاهد در ادامه افزود:حدود یک سال و نیم است که آقای مهدی علی میرزایی مشغول نگارش فیلمنامه این فیلم است و به تازگی با پایان این مرحله،فیلمنامه را به ارشاد ارسال کرده ایم تا پروانه ساخت فیلم را بگیریم.

تهیه کننده«اکباتان»با تاکید بر اینکه بازیگران قسمت اول«در مدت معلوم» در این فیلم حضور ندارند،درباره حال و هوای آن گفت:در واقع کتابی که میثم شخصیت اصلی«در مدت معلوم» نوشته بود نخ تسبیح این دو فیلم است و از طریق این کتاب ما به دنیای قهرمانان جدید داستان وارد می شویم.در صورت گرفتن پروانه ساخت سریعا وارد فاز ساخت می شویم و در اولین فرصت مناسب فیلم را اکران خواهیم کرد.

«در مدت معلوم»با بازی جواد عزتی ، ویشکا آسایش ، گوهر خیراندیش ، هومن سیدی ، اکبر عبدی ، محمدمهدی فقیه منفرد ، علیرضا اوسیوند ، مجید شهریاری و شهره قمر با موضوع مشکلات قبل از ازدواج جوانان در سال 94 اکران شد.