نمایش «پوف» اثر لین ناتیج با بازنویسی و کارگردانی فریناز صراف فردا، دوم آبان ماه، در تالار ناصرخسرو به نفع جمعیت طلوع بی‌نشا‌ن‌ها به صحنه خواهد رفت.

به گزارش مرورنیوز، در این اثر نمایشی که از روز سه شنبه 27 مهرماه با حضور هنرمندانی چون جعفر والی، قطب الدین صادقی، محسن حسینی و غلامحسین بهرامی اجراهای خود را آغاز کرده است، سپیده دستینه و فریناز صراف به عنوان بازیگر به ایفای نقش می پردازند.

این نمایش دو زن را در میان امواج متلاطم زندگی به تصویر می‌کشد که در فضایی گروتسک، اشک و خنده را به هم می‌آمیزند.

بر اساس این گزارش، گروه اجرایی نمایش «پوف» در روز یکشنبه، دوم آبان، کلیه ی عواید حاصل از فروش بلیت نمایشخود را با در نظر گرفتن بهای بلیت از ۱۵ هزار تومان تا هر چه همت عالی خیرین باشد، به موسسه طلوع بی‌نشان‌ها اختصاص داده است.

 جمعیت طلوع بی‌نشان‌ها سازمانی است مردم نهاد، غیر دولتی و غیر سیاسی که فعالیت خود را با انگیزه والای کمک به همنوع و با هدف حمایت از زنان، مردان و کودکان آسیب دیده اجتماعی از سال ۱۳۸۸ به صورت رسمی آغاز کرده است. این سازمان به عنوان حامی تخصصی افراد درگیر با معضل کارتن خوابی، فعالیت خود را در هفت حوزه جذب، درمان، سرپناه، آموزش، اشتغال، بازگشت به خانواده و بازگشت به بدنه جامعه متمرکز کرده و امیدوار است در سایه آگاهی اجتماعی انسان‌ها و با حمایت‌های همه جانبه این سازمان، هیچ انسانی در ناامنی خیابان‌ها شب را به صبح نرساند.

سایر عوامل گروه عبارتند از: تهیه‌کننده: فریده فرح‌بخش فارسی، گروه کارگردانی: فریما ظهیری، امیرمنصور اسفندیاری، طراح صحنه: ندا ایزدی، طراح لباس و گریم: سپیده دستینه، طراح نور: روزبه خوش‌نیت، دستیار صحنه: مونا کریمی، آهنگساز: مرتضی ربیعی‌فر، صدا: علیرضا دستمالچی، رومینا زاهدی، گرافیست(طراح پوستر و بروشور): یاسمن محمودی، عکاس: عرفانه صادق‌زاده، ساخت تیزر: ایمان امدادی، روزبه خوش نیت، مدیر روابط عمومی و ارتباط با رسانه: سِمیرامیس محمدی.

«پوف» همه روزه، به جز شنبه ها، ساعت 19:30 در تالار ناصر خسرو به نشانی خیابان انقلاب، خیابان ۱۶ آذر، جنب تالار مولوی به صحنه می رود و علاقمندان می توانند جهت خرید اینترنتی بلیت به سایت تیوال مراجعه کنند.