مدت‌ها بود کار طنز نکرده بودم و با ایفای نقش در «پنچری» احساس شادمانی دارم.

به گزارش مرور نیوز، مائده طهماسبی بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما در خصوص ایفای نقش در سریال «پنچری» و همکاری با مهران مهام گفت: برای اولین بار با آقای مهام کار کردم. مدت‌ها بود کار طنز نکرده بودم. کار قبلی‌ام کار جدی و اجتماعی بود و با ایفای نقش در «پنچری» احساس شادمانی دارم.

وی ادامه داد: نکته جذابی که باعث شد این نقش را بپذیرم، خود مجموعه و بازیگرانی بود که در آن حضور دارند. دوست داشتم این کار را انجام دهم؛ چرا که کارهای قبلی این دوستان را دیده بودم و نوع طنز و نگاهشان به این مقوله برایم جذاب بود.

بازیگر سریال «شمس‌العماره» درباره داستان سریال «پنچری» اظهار داشت: موضوع این سریال درباره دو خانواده است با محوریت دو خواهر. من در این سریال نقش «آشفته» را بازی می‌کنم و خانم سعادت نقش «متانت» خواهر من را بازی می‌کنند. این دو شخصیت کاملاً متضاد با اسمشان رفتار می‌کنند. سریال به مسائل اجتماعی و خانوادگی می‌پردازد و در دل آن اتفاقات طنزی هم ‌شکل می‌گیرد که دلنشین است. من در این فیلم، مادری هستم که دو فرزند دارم و قرار است، دخترم با پسر خواهرم ازدواج کند و این اتفاق مشکلاتی را پیش می‌آورد که داستان‌های سریال را شکل می‌دهند.

وی در خصوص نمایش جدید خود بر صحنه تئاتر عنوان کرد: در حال حاضر مشغول تمرین تئاتری هستم به کارگردانی بهزاد صدیقی که مردادماه به روی صحنه می‌رود. در این نمایش با خاطره حاتمی همبازی هستم و فرهاد آئیش هم یک نقش تلویزیونی کوتاه را در آن ایفا می‌کند.

طهماسبی همچنین درباره سریال «تاریکی شب، روشنایی روز» گفت: سریال «تاریکی شب، روشنایی روز» به کارگردانی حجت قاسم‌زاده اصل را هم دارم که بخش اصلی فیلمبرداری‌اش به اتمام رسیده و بخش اندکی از کار باقی‌مانده است. امیدوارم بزودی کار فیلمبرداری بخش‌های باقی‌مانده نیز آغاز شود. کار با آقای قاسم‌زاده اصل واقعا ستودنی است. زمانی که دعوت به سریال شدم؛ تمام فیلمنامه را به من دادند تا بخوانم وتا آخرین لحظه متن هم تغییری نداشت.