فیلم «روز لیلا» به کارگردانی حسین قاسمی جامی به دفتر جشنواره فیلم شهر رسید.

به گزارش مرور نیوز، فیلم «روز لیلا» به کارگردانی حسین قاسمی جامی به دفتر جشنواره فیلم شهر رسید. فیلم تلویزیونی «روز لیلا» به کارگردانی حسین قاسمی جامی و تهیه کنندگی یعقوب مقدم نیا و محمد رضا دهقانی با بازی شیرین بینا ، علیرضا مهران، مهنوش شیخی و ملیکا نوازی به دفتر ششمین جشنواره بین المللی فیلم شهر رسید.

«روز لیلا» راهی جشنواره فیلم شهر شد/نگارش فیلمنامه «کلک بی‌کلک» به اتمام رسید


«روز لیلا» قصه زندگی زنان در جامعه شهری ، مقاومت آنها در برابر ناهنجاریها و مشکلات بی‌سرپرستی را بخوبی روایت می‌کند . قصه براساس طرحی از مهنوش شیخی و به قلم مشترک ایشان و حسین قاسمی جامی به نگارش در آمده است.

«روز لیلا» راهی جشنواره فیلم شهر شد/نگارش فیلمنامه «کلک بی‌کلک» به اتمام رسید


بنا به گفته کارگردان دغدغه پرداخت به مسائل زنان و دختران در گذشته و جامعه امروزی از علاقه‌مندی‌های مهنوش شیخی «نویسنده» است به همین دلیل کلیت و تحقیق قصه را به او سپردم. «بلوط» دومین کار وی در حوزه زنان است که آن را در مسیر جشنواره‌های مختلف خارجی و داخلی از جمله رشد، سلامت و ... قرار داده‌ایم .همچنین فیلم کوتاه «دایره مرگ» ساخته شیخی با موضوع زنان و ابعاد روانشناسی آنها در فستیوال 2016دهلی هند کاندیدای بازی و کارگردانی شده است. این نویسنده در حال حاضر مشغول بازنویسی فیلمنامه سینمایی کمدی اجتماعی با عنوان «کلک بی کلک» است که بزودی وارد پیش تولید می‌شود.

«روز لیلا» راهی جشنواره فیلم شهر شد/نگارش فیلمنامه «کلک بی‌کلک» به اتمام رسید

دیگر عوامل فیلم «روز لیلا» عبارتند از: دستیار کارگردان: میلاد حاجی زاده، منشی صحنه: طاهره شریفی، تدوین: حسین قاسمی جامی مدیر تولید: ناصر سهرابی، فیلمبردار: میلاد خدر، طراح گریم: نادیا امیری، طراح لباس و صحنه: سمیه همایون، عکاس: محمد دوردانی مدیر روابط عمومی: شیرین جبرییلی و مجری طرح شرکت فیلم سازی هفت جام هنر پارسیان است.