۲ برنامه با عنوان های «زیرگذر طنز» و «جدی نگیرید، جدی بگیرید» روی آنتن رادیو صبا می رود.

به گزارش مرور نیوز، روز یکشنبه 25 تیرماه در برنامه «زیرگذر طنز» روایت هایی از کتاب «حالا حکایت ماست» نوشته عمران صلاحی شاعر، نویسنده، مترجم و طنزپرداز ایرانی بازخوانی می شود.

«حالا حکایت ماست» با تجدید نظر و حذف اضافات عنوان کتابی است که در 208 صفحه و در سال 1379 به چاپ رسیده و موضوع اصلی آن ادبیات فارسی است.

«زیر گذر طنز» برنامه ای از گروه طنز و سرگرمی رادیو صبا است که به تهیه کنندگی مهدی خانی پور، گویندگی مهرناز فقیهی و با بازی علیرضا تابان و آسیه گرجی روزهای یکشنبه و سه شنبه در ساعت ۱۴:۱۵ به مدت 15 دقیقه روی موج اف ام ۵.۱۰۵ مگاهرتز از رادیو صبا تقدیم شنوندگان می شود.

خودروهای آپشن دار در «جدی نگیرید، جدی بگیرید»

برنامه «جدی نگیرید، جدی بگیرید» رادیو صبا با نگاه منتقدانه و طنزآمیز سراغ خودروهای آپشن دار می رود.

در برنامه «جدی نگیرید، جدی بگیرید» روز یکشنبه 25تیر خودروهایی که از به روزترین امکانات برخوردار هستند، در روایتی طنز مورد توجه قرار می گیرد.

برنامه «جدی نگیرید، جدی بگیرید» بر اساس شعار سال در قالب طنز به موضوعات مختلف با هدف آگاهی بخشی و نشاط آفرینی تقدیم شنوندگان می شود.

«جدی نگیرید، جدی بگیرید» برنامه ای از گروه طنز و سرگرمی رادیو صبا است که با اجرای امیرحسین مدرس و با تهیه‌کنندگی امیرعباس اشرف و نویسندگی علی زراندوز روزهای یکشنبه و سه شنبه در ساعت ۱۳:۳۰ روی موج اف ام، ردیف ۱۰۵.۵ مگاهرتز از رادیو صبا پخش می شود.