درست زمانى که همه فکر مى کردند با فیلم «ماشین ها ٣» دوران این دنیاى تخیلى Pixar به پایان رسیده، دیزنى دیروز در فستیوال D23 اعلام کرد که انیمیشن جدید این کمپانی – که هنوز نامش مشخص نشده- از مرزهاى آسمان نیز فراتر خواهد رفت!

به گزارش مرور نیوز درست زمانى که همه فکر مى کردند با فیلم «ماشین ها ٣» دوران این دنیاى تخیلى Pixar به پایان رسیده، دیزنى دیروز در فستیوال D23 اعلام کرد که انیمیشن جدید این کمپانی - که هنوز نامش مشخص نشده- از مرزهاى آسمان نیز فراتر خواهد رفت!
 
جان لستر که مدیریت Pixar را نیز برعهده دارد و یکى از کارگردانان بزرگ این کمپانى است، یک قطعه کوتاه که «تست سرعت» نامیده بود را به حاضران نشان داد. در این قطعه دو هواپیما (همانند آنهایى که در دنیاى فیلم «ماشین ها» ظاهر شده بودند) در یک صحرا با هم مسابقه مى دهند و بالاى آنها، یک فضاپیما شبیه به بقیه کاراکتر هاى این دنیاى تخیلى پرواز می کند.

دو فیلم قبلى Pixar، «ماشین ها ٣» و «دایناسور خوب» موفقیت بسیار خوبى در باکس آفیس کسب کردند و هر دو موفق شدند که مرزهاى تولید فیلم هاى کامپیوترى را به مرحله اى دیگر ببرند، حال باید صبر کرد و دید که این موفقیت با این فیلم جدید ادامه خواهد یافت یا خیر.
هنوز نامى براى این فیلم مشخص نشده و براى دیدن آن باید تا ١٢ آوریل ٢٠١٩ صبر کرد.