حمیدرضا نوربخش مدیر سی وسومین جشنواره موسیقی فجر در حکمی، مهدی وجدانی را به عنوان مدیر روابط عمومی این رویداد منصوب کرد.

به گزارش مرور نیوز از روابط عمومی سی وسومین جشنواره موسیقی فجر، در حکم حمیدرضا نوربخش خطاب به مهدی وجدانی آمده است: با توجه به دانش، تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی» سی و سومین جشنواره موسیقی فجر منصوب می شوید.
وی در این حکم تصریح شده است: امید است با به کارگیری دانش و مهارت حرفه ای در ارتقا بخشی کیفی و ارتباط موثر جشنواره با مخاطبان و با بهره گیری از تمامی ظرفیت های رسانه ای و شبکه های اجتماعی و تهیه و نظارت بر درونمایه تارنمای رسمی جشنواره در سایه تعامل و همدلی با اصحاب فرهیخته رسانه موفق و پیروز باشید.
مهدی وجدانی علاوه بر سوابق موسیقایی(آهنگسازی و رهبر ارکستر)، سوابق رسانه‌ای و مطبوعاتی از سال 79 تاکنون، کارشناس بخش موسیقی در رادیو و همچنین مدیریت روابط عمومی تماشاخانه سنگلج، جشنواره موسیقی نواحی ایران دوره نهم و دهم، جشنواره موسیقی فجر دوره سی و دوم و معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را در کارنامه کاری خود دارد.
سی وسومین جشنواره موسیقی فجر بهمن ماه برگزار می شود.