برنامه مسجد جامع غدیر خم به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت اعلام شد.

به گزارش مرور نیوز، فردا سه‌شنبه سوم مردادماه و یکم ذی‌القعده مصادف با سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) است. فاصله زمانی یکم ذی‌القعده تا یازدهم ذی‌القعده سالروز ولادت امام رضا (ع) به عنوان دهه کرامت نامگذاری شده است.

به همین مناسبت بسیاری از هیئت‌ها و مساجد کشور مجالس و محافلی را جهت بزرگداشت این ایام برگزار می‌کنند. مسجد جامع غدیر خم در روزهای دوشنبه (2 مرداد)، پنجشنبه (5 مرداد)، شنبه (7 مرداد)، دوشنبه (9 مرداد) و چهارشنبه (11 مرداد) برنامه سخنرانی و مدیحه‌سرایی برگزار می‌کند.

بر پایه این گزارش، از امشب دوم مرداد همزمان با شب ولادت حضرت معصومه(س) حجت‌الاسلام بی‌آزار تهرانی به مدت سه شب، از پنجشنبه حجت‌الاسلام بنایی به مدت 2 شب همراه با قرائت دعای پرفیض کمیل و از شنبه هفتم مرداد حجت‌الاسلام امین به مدت 2 شب به سخنرانی می‌پردازند.

همچنین از دوشنبه نهم مرداد حجت‌الاسلام مشکوری به مدت 2 شب و از چهارشنبه یازدهم مرداد حجت‌الاسلام خاتمی بیدگلی به مدت سه شب سخنرانی خواهند کرد.

این برنامه بعد از امشب نماز مغرب و عشاء در پاسداران، خیابان شهید کشوری(نگارستان هشتم)، خیابان مسجد، نبش خیابان شهید آجرپز، مسجد جامع غدیر خم برگزار می‌شود.