نخستین دوره جشنواره مسابقه عکس، نقاشی و متون ادبی «ایران من» ویژه کودکان 5 تا 12 سال برگزار می‌شود.

به گزارش مرور نیوز، نخستین دوره جشنواره مسابقه «ایران من» با محوریت ( اتحاد ، امنیت ، آرامش ) ویژه کودکان 5 تا 12 سال به همت موسسه کودکان هوشمند 17 شهریور ماه سال جاری برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش تبین اوضاع کشورمان برای کودکان و برشمردن اهمیت آرامش و امنیت حاکم بر کشور از اهداف این جشنواره عنوان شده است. در اطلاعیه روابط عمومی مسابقه ایران من آمده است که امروز محیط پیرامون میهن ما ایران سرشار از آشوب و ناامنی و جنگ است اما کشور عزیزمان از آرامش و امنیت مثال زدنی حتی در مقایسه با کشورهای پیشرفته جهان برخوردار است که دوست و دشمن به آن معترفند، این جشنواره بر آن است تا با توجه به اهمیت موضوع اتحاد، امنیت و آرامش ایران غیورمان، کودکان سراسر کشور را با این مقوله آشنا کند تا آنها هم سهمی هرچند کوچک در این جشن ملی ایفا کنند .

به گزارش روابط عمومی جشنواره مسابقه «ایران من»، این رویداد فرهنگی و هنری در سه حوزه عکس ، نقاشی و متن ادبی برگزار و به برگزیدگان جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره تا 7 شهریور ماه 1396 فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی www.festival.iranskids.com مراجه کنند یا از طریق شبکه تلگرام به نشانی festival_sk @ آثار خود را برای دبیرخانه جشنواره کودکان هوشمند ارسال کنند.

گفتنی است جوایز نخستین دوره مسابقه «ایران من» به ترتیب به نفر اول یک میلیون تومان جایزه نقدی و تندیس جشنواره، نفر دوم : هفتصد هزار تومان به همراه تندیس جشنواره و نفر سوم پانصد هزار تومان و تندیس جشنواره که به برگزیدگان اهدا می‌شود.