دهمین شماره فصلنامه نقد کتاب کودک و نوجوان ا ز سوی موسسه خانه کتاب منتشر شد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از دهمین شماره فصلنامه نقد کتاب کودک و نوجوان، ویژه تابستان 95 شامل 28 نقد و مقاله، همچون نقدی بر جدیدترین کتاب مجموعه هری‌پاتر با نام «هری پاتر و فرزند نفرین شده» منتشر شد.

مصاحبه با خسرو آقایاری با موضوع نقد ادبیات کودک و نوجوان در ایران با عنوان «نقد بدون فلسفه ممکن نیست» از دیگر مطالب این شماره فصلنامه نقد کتاب کودک و نوجوان است.

پرونده بررسی آثار کودکانه منوچهر احترامی، نقدی بر کتاب‌های نظری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، انتظارات نویسندگان کودک از رئیس جمهور، سهم کودکان از افسانه‌های آذربایجان، فرصت‌ها و تهدید‌های کتاب‌های دینی کودکان، معرفی جایزه آساهی، چکیده انگلیسی و... از دیگر مطالب این نشریه است.

در دهمین شماره فصلنامه نقد کتاب کودک می توان به مطالعه آثار و گفتاری از علی اکبر اشعری، رفیع افتخار، افسون امینی، مصطفی رحماندوست، مجید عمیق و... پرداخت.

در میان آثار نقد شده در این شماره کتاب‌هایی از حسین ابراهیمی الوند، شهرام اقبال‌زاده، شارل اگزوپری، طاهره ایبد، محمد علی بنی‌اسدی، رودابه حمزه‌ای، غلامرضا حیدری ابهری، مهدی رجبی، زهره قایینی، محمد هادی محمدی و بیوک ملکی به چشم می‌خورد.

دهمین شماره فصلنامه نقد کتاب کودک و نوجوان به سردبیری سیدعلی کاشفی خوانساری در 280صفحه به قیمت 10 هزار تومان منتشر شده است.