معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری قرچک از پیگیری جدی راه اندازی فرهنگسرای این شهرستان خبر داد.

به گزارش مرور نیوز ، مصطفی زینت بخش بعد از ظهر پنج شنبه طی سخنانی در جمع هنرمندان شهرستان قرچک اظهار داشت: امروز در شهرستان قرچک با کمترین امکانات کارهای بسیار خارق العاده انجام می شود که جای تقدیر دارد.

وی در ادامه افزود: کار هنر تخصص خاصی را می طلبد و هر کسی نمی تواند در این عرصه وارد شود پس هنرمندان از افراد خاص جامعه هستند.

معاونی برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری قرچک در ادامه بیان داشت: باید به هنرمندان احترام گذاشته شود و امکانات لازم برای فعالیت هنرمندان شهرستان فراهم شود.

وی افزود: با پیگیری های به عمل آمده توسط مسئولین شهرستان و فرماندار محترم کارهای اجرایی فرهنگسرای شهرستان در حال پیگیری و انجام است وبه زودی خبرهای خوشی در این عرصه به هنرمندان داده خواهد شد.

معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری قرچک گفت: جلساتی با حضور جمعی از هنرمندان در فرمانداری برگزار شده و مشکلات هنرمندان جمع بندی شده و با راه اندازی کامل واحد های فرهنگی کتابخانه ولایت تا حدودی مشکلات هنرمندان حل خواهد شد.

وی در پایان گفت: شهرستان قرچک از جمله شهرستان هایی است که در عرصه فعالیتهای فرهنگی و هنری در کشور حرفی برای گفتن دارد پس بیایید با فعالیتهای فرهنگی هنری قرچک را بیش از بیش به کشور معرفی کنید.