یزد همزمان با سالروز پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) و آغاز هفته ازدواج، هشتمین محفل طنز «قندشکن» اول شهریور در یزد برگزار می‌شود.

به گزارش مروز نیوز، هشتمین محفل ماهانه طنز «قندشکن» همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور صابر قدیمی از طنزپردازان کشور و جمعی از طنزپردازان یزدی و قشرهای مختلف مردم، شامگاه اول شهریورماه در نارنجستان هنر حوزه هنری یزد برگزار می شود.

در این محفل شاد و مفرح طنزپردازان آثار خود را در زمینه ازدواج و خانواده با هدف ترویج فرهنگ ازدواج آسان با زبان طنز و همچنین موضوع آزاد قرائت می‌کنند.

علاقه‌مندان تا پایان وقت روز سه‌شنبه 31 مرداد مهلت دارند آثار شعر و نثر خود را برای قرائت در این نشست به رایانامه qandshekan@gmail.com ارسال کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36231400 داخلی 26 تماس حاصل کنند .

آثار رسیده قبل از برگزاری محفل توسط مهمان ویژه و کارشناسان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و در پایان برنامه به اثر منتخب جایزه‌ای اهدا خواهد شد.

عموم مردم به ویژه طنزپردازان، هنرمندان، شاعران، نویسندگان، فعالان فرهنگی و علاقه‌مندان به طنز می توانند در این گردهمایی حضور پیدا کنند.

این محفل چهارشنبه اول شهریورماه، ساعت ۲۰:۳۰ در حوزه هنری یزد واقع در ابتدای خیابان آیت الله کاشانی، کوچه آزادی پذیرای علاقه‌مندان به طنز خواهد بود.

محافل ماهانه طنز استان، اولین چهارشنبه‌ هرماه در حوزه هنری برگزار می‌شود و حضور عموم علاقه‌مندان در آن آزاد و رایگان است.

اول ذیحجه، سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) به عنوان روز ازدواج نامگذاری شده است.