محسن جاوید مدیر انتشارات، آتلیه طراحی مؤسسه مهد قرآن با اشاره به برگزاری مرحله کشوری نهمین دوره آزمون سراسری حفظ کل قرآن از انتشار پوستر این رخداد بزرگ قرآنی کشور خبر داد.

به گزارش مرور نیوز ، محسن جاوید مدیر انتشارات، آتلیه طراحی مؤسسه مهد قرآن با اشاره به برگزاری مرحله کشوری نهمین دوره آزمون سراسری حفظ کل قرآن ویژه حافظان قرآن «ترنم وحی» و همایش مدیران سراسر کشور در نیمه دوم شهریور ماه در استان کرمان مجتمع مس سرچشمه از انتشار پوستر این رخداد بزرگ قرآنی کشور خبر داد.

وی افزود: اطلاع رسانی عمومی در راستای ترویج و تبلیغ و توجه دادن به ارزشهای قرآنی و معارف این کتاب آسمانی و اهل بیت علیهم السلام از ویژگی‌های پوستر ترنم وحی می باشد بنابر این گزارش مدیر انتشارات مهد قرآن یادآور شد طی روز جاری (۵/۶/۹۶) پوستر ترنم وحی برای مدیران مهد قرآن در24 استان و 150 کانون شهرستان‌ها ارسال شده است و مقرر گردیده تا نسبت به تبلیغات میدانی رخداد بزرگ قرآنی کشور ترنم وحی در قالب این پوستر در سراسر کشور اطلاع رسانی شود.

شایان ذکر است مرحله کشوری نهمین دوره آزمون سراسری حفظ کل قرآن کریم همراه با ترجمه و تدبر ترنم وحی ویژه حافظان مهد قرآن و همایش مدیران سراسر کشور در دهه ولایت از چهاردهم تا هفدهم شهریور ماه در استان کرمان با همکاری مهد قرآن رفسنجان به میزبانی مجتمع مس سرچشمه برگزار می‌شود.