صد و چهاردهمین شماره دو ماهنامه اطلاع رسانی «معارف» ویژه اساتید معارف و مبلغان در دانشگاه‌ها توسط معاونت آموزشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها منتشر شد.

به گزارش مرور نیوز، صد و چهاردهمین شماره دو ماهنامه اطلاع رسانی «معارف» ویژه اساتید معارف و مبلغان در دانشگاه‌ها توسط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها منتشر شد.

بنابراین گزارش، در این شماره مطالبی با عناوین معرفت الله در مکتب آل‌الله(ع)، در جستجوی عرفان ناب اسلامی، جلوه عرفان در معارف علوی، شاخصه‌های عرفان ائمه اطهار(ع)، جستاری در عرفان اهل‌بیت (ع)، بررسی عوامل رویکرد به عرفان مدون و دوری از عرفان ناب، عرفان در ادعیه، عرفان در «زیارت امین‌الله»، تجلّی عرفان در صحیفه سجادیه و «اصل جامع‌نگری» در پاسخ‌گویی به سئوالات و شبهات دینی، با تأکید برآموزه‌های قرآنی منتشر شده است.

همچنین آشنایی با دانش اخلاق اسلامی درآمدی بر فلسفۀ علم اخلاق اسلامی، جریان‌شناسی مشروطه، آثار علمی استادان، بیناترین به احوال رجال ایران، بازنگری و بازنگاری تاریخ مشروطه و نقش آیت‌الله لنکرانی در آن، جریان‌شناسی تاریخی و بصیرت سیاسی، بررسی خط فکری و عوامل پیوند آیت‌الله لنکرانی و استاد ابوالحسنی از مطالب دیگر این شماره نشریه معارف است.