بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون عنوان کرد: جوانان نسل جدید، با توجه به مسائل جهانی مثل سوریه و داعش با مقوله جنگ کاملاً آشنا هستند. تولید نمایش‌هایی با محوریت جنگ باعث تفکر و تامل بیشتر جوانان در موضوعات دفاع مقدس می شود.

به گزارش مرور نیوز، نسیم ادبی، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و مدرس بازیگری به دیدن نمایش «آخرین نامه» به کارگردانی علی برجی در سالن ماه حوزه هنری تهران نشست.

وی پس از اتمام این نمایش، ضمن ابراز خرسندی از تماشای این اثر؛ گفت: «نامه آخر» نمایش بسیار خوبی بود و من بازی‌های بازیگران آن را دوست داشتم.

ادبی در ادامه با تأکید بر این امر که وسواس در انتخاب بازیگران این اثر به وضوح دیده می‌شد، افزود: من واقعاً به گروه کارگردانی این اثر تبریک عرض می کنم چرا که با این که بازیگران نامه آخر، بازیگرانی هستند که تجربه زیاد بازی ندارند، اما بسیار عالی توانستند از پس نقش محول شده برآیند و من نیز نقش آفرینی تک تک آن‌ها را بسیار دوست داشتم.

ادبی ادامه داد: این دست از پذیرش نقش توسط بازیگر بسیار خوب بود و من نیز احساس می‌کردم، بازیگران نامه آخر به پیامی که برای انتقال به مخاطب انتخاب شده است، مسلط هستند و این موضوع نکته بسیار مهمی است.

این مدرس تئاتر با تأکید بر این امر زمانی که در مورد جنگ حرف به میان می‌آید و این که بناست تو بخشی از یک اتفاق بزرگ را به تصویر بکشی، در قبال آن مسئول هستی، اظهار داشت: جنگ واقعاً در آن زمان فاجعه و اتفاقی اسفناک بود و برای دو طرف و اتفاقاتی را به وجود آورد که امروز تنها بخش‌های کوچکی از آن در تئاتر به تصویر کشیده می‌شود.

بازیگر سریال شهرزاد اظهار داشت: به نظر من علی برجی جنگ را بسیار خوب درک کرده و آن را کاملا لمس کرده و در این میان، بازیگران هم بسیار خوب کارکردند و به نظرم من، اجرای نامه آخر بخشی از ادای دین به جنگ است.

 

تولید نمایش‌هایی با محوریت جنگ باعث تفکر و تامل بیشتر جوانان در موضوعات دفاع مقدس می شود

این مدرس بازیگری با اذعان به این امر که به شخصه تمام متونی که جنگ را به تصویر می‌کشد، دوست دارد، تصریح کرد: خودم کارهای زیادی در این مورد کرده‌ام و میل غریبی به اتفاقاتی که در جنگ افتاده دارم چرا که احساس می‌کنم هرچیزی در این مورد گفته و ساخته شود، باز هم کم است، چرا که تولید کنندگان آثار نمایشی تنها یک بخش از آن را دریافت می کنند و مقوله جنگ آن قدر وسیع است که از بخش‌های دیگر آن غافل می مانند.

این بازیگر تئاتر با اشاره به این که حرف‌های زیادی در مورد جنگ وجود دارد که هنوز گفته نشده است، یادآور شد: وقتی متونی با این مضمون به روی صحنه می‌آیند، مضمونی جهانی دارند و تنها مخصوص ایران نیستند چرا که همه دنیا درگیر این موضوع بوده و صحبت کردن در این موضوع همیشه تازه است.

ادبی در پایان ضمن ابراز خرسندی از این امر که جوانان نسل جدید، با توجه به مسائل جهانی مثل سوریه و داعش با مقوله جنگ کاملاً آشنا هستند، یادآور شد: تولید چنین نمایش‌هایی باعث تفکر و تامل بیشتر جوانان در موضوعات دفاع مقدس می شود.