خندوانه شب گذشته، میزبان نمایندگان ایل بختیاری بود که همگی لباس‌های محلی به تن داشتند.

به گزارش مرور نیوز؛ خندوانه شب گذشته، با میزبانی از نمایندگان ایل بختیاری که لباس‌های محلی به تن داشتند، رنگ و روی دیگری به خود گرفت.

در ابتدای برنامه کورورش اسدپور ترانه بختیاری «دی بلال» را اجرا کرد. سپس امیر کربلایی‌زاده استندآپ کمدی این برنامه را اجرا کرد. او به نزدیک شدن به روزهای پایانی برنامه اشاره و در مورد انواع مختلف خداحافظی صحبت کرد.

کربلایی‌زاده در بخشی از استندآپ دیشب خود گفت: «رامبد و خندوانه خودشان هم بخواهند خداحافظی کنند، بقیه نمی‌گذارند ...»

در این برنامه، اجرای حماسی داستان کوروش توسط استاد نوربخش احمدزاده (پژوهشگر شاهنامه) اجرا شد.

وفا به قول خندوانه‌ای علیرضا بیرانوند، بخش بعدی برنامه را تشکیل داد. او همانطور که قول داده بود در باغستان شهریار با تیم‌های ورزشی این منطقه همبازی شد. بیرانوند با اهدای پیراهن‌های ورزشی به بچه‌ها گفت: قولی که در خندوانه دادم بسیار ناچیز بود. به خودم قول دادم، هر سال به اینجا بیایم.

بهنوش بختیاری مهمان دیگر خندوانه شب گذشته بود. او که اصالتاً بختیاری است، با ابراز خوشحالی از حضور در این برنامه گفت: افتخار می‌کنم فرزندی از قوم بختیاری هستم.

او با مخاطب قرار دادن حاضران در برنامه گفت: اول که از طرف برنامه خندوانه دعوت شدم، خودم را در حد دوستان کمدین نمی‌دیدم. فقط به این دلیل که شما حضور دارید، آمدم. قوم بختیاری یکی از افتخارآورترین قوم‌های ایران هستند. به صداقت و نجابت بختیاری‌ها می‌بالم.

در قسمت‌های دیگر برنامه، حاضران برنامه‌هایی را اجرا کردند. ترانه «گل ناز دارم» نیز توسط یکی از حاضران و با همراهی دیگران اجرا شد.