مدیرکل روابط عمومی سیما اعلام کرد که آقای میر باقری معاون سیما فعلا بیش از 100 سریال در حال تدارک دارد و پرتوان و پرتلاش به کار خود ادامه می‌دهد.

به گزارش مرور نیوز، «محمدحسین رنجبران» در پست اخیر خود در اینستاگرام سلفی با مرتضی میرباقری معاون سیما منتشر کرده و نوشته: با آقای میرباقری معاون سیما جلسه ای داشتم مثل همیشه شاد و پرانرژی و با لبخند، درباره مخاطبان فعال و وفادارمان که با یکصد و شصت و دو سازمان تماس می گیرند صحبت کردیم که چگونه می توانیم نظراتشان را به بهترین شکل به برنامه سازان سیما منتقل کنیم به شدت پیگیر سریال هایی است که در دست دارد حدود یکصد سریال آورده بسیارخوبی برای رسانه ملی خواهد داشت ؛ هاتف و عقیق سریال های محرمی شبکه های یک و سه همزمان پخش نمی شوند و بعد از پایان هاتف شروع عقیق را در شبکه سه خواهیم داشت که تا آخر ماه صفر حال و هوای حسینی در سیما حفظ شود.

تلاش برای آماده سازی سریال سرزمین مادری

دکتر میرباقری از تلاش های وافر خود و همکارانش برای آماده سازی سریال سرزمین مادری هم برایم گفت سریال فاخری که بزودی روی آنتن خواهد رفت، ناگفته های او از این سریال آنقدر جذاب و شنیدنی است که به نظرم یه مصاحبه ویژه برای آن می طلبد و انشاالله بزودی زمان این مصاحبه ویژه را برای معاون سیما تنظیم خواهیم کرد.

بعد از جلسه مون با یکی از کارگردان های کاربلد سینما و تلویزیون قرار ملاقات داشت برای تولید یک کار جدید و درجه یک در آینده ...

 این تصویر درحالی منتشر شده که طی روزهای اخیر شایعات بسیاری مبنی بر رفتن و استعفای میرباقری از معاونت سیما منتشر شد و به نظر می‌رسد رنجبران خواسته غیرمستقیم اعلام کند که فعلا خبری از رفتن میرباقری نیست و او در دفتر خود مشغول کار است.