فیلم‌های سینمایی روباه و دیوانه‌ای از قفس پرید برای پخش از کانال‌های عربی و انگلیسی شبکه آی‌فیلم انتخاب شده اند

به گزارش مرورنیوز، فیلم‌های سینمایی روباه و دیوانه‌ای از قفس پرید برای پخش از کانال‌های عربی و انگلیسی شبکه آی‌فیلم انتخاب شده و به‌ترتیب در روزهای جمعه و شنبه ۵ و ۶ آبان ماه با زیرنویس عربی و انگلیسی به نمایش گذاشته خواهد شد.

آخر هفته‌ها فیلم سینمایی از کانال‌های سه‌گانه آی‌فیلم برای مخاطبان این شبکه در داخل و خارج از کشور پخش‌می‌شود. این هفته نیز در کنار پخش دو فیلم با یک بلیط از برنامه کافه آی فیلم در شامگاه پنجشنبه از کانال فارسی، روباه  برای پخش از کانال عربی و دیوانه‌ای از قفس پرید برای مخاطبان کانال انگلیسی در آن سوی مرزها در نظر گرفته‌ شده‌ است.

حمید گودرزی

روباه فیلمی به کارگردانی و نویسندگی بهروز افخمی و تهیه‌کنندگی محمد پیرهادی ساخته سال ۱۳۹۳ است.

در این فیلم سینمایی به مسایل امنیتی و جاسوسی در حوزه انرژی هسته‌ای پرداخته شده‌است. برادرِ نتانیاهو برای انجام عملیات تروریستی جدیدی علیه دانشمندان هسته ای به ایران می آید. این مأمور حرفه‌ای در ایران برای رسیدن به اهداف خود از راننده ساده ای سوءاستفاده می‌کند اما ...

حمید گودرزی، جلال فاطمی، بابک حمیدیان، مرجان شیرمحمدی و آرش مجیدی بازیگران فیلم روباه هستند.

فیلم سینمایی روباه  جمعه شب ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران و ۲۲ به وقت مکه روانه آنتن می‌شود. تکرار آن نیز در ساعت‌های ۰۴:۳۰، ۱۰:۳۰ و ۱۶:۳۰ روز بعد پخش خواهد شد.

دیوانه‌ای از قفس پرید سومین فیلم بلند احمدرضا معتمدی و با بازی نیکی کریمی، محصول سال ۱۳۸۱ است که در بیست و یکمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و موفق به دریافت سه سیمرغ بلورین شد.

خلاصه داستان این فیلم سینمایی از این قرار است: یلدا با روزبه جانباز جنگ ازدواج کرده اما بیماری روزبه شدت گرفته و او را در یک آسایشگاه برای مراقبت و درمان بستری می‌کنند. یلدا به روزبه علاقه دارد اما در مورد ادامه رابطه‌اش دچار تردید شده‌است. روزبه که در دادگستری کار می‌کند، پیگیر پرونده‌های مفاسد اقتصادی است. مستوفی عموی یلدا، در سال‌های پس از جنگ از طریق اعمال خلاف و رباخواری و قاچاق و اختلاس ثروت نفوذ زیادی به دست آورده است و ...

نیکی کریمی، پرویز پرستویی، عزت‌الله انتظامی و علی نصیریان از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته‌ اند.

دیوانه‌ای از قفس پرید شنبه شب ساعت ۱:۳۰ به وقت تهران و ۲۲ به وقت GMT پخش خواهد شد و تکرار آن در ساعت‌های ۰۷:۳۰، ۱۳:۳۰ و ۱۹:۳۰ روز بعد خواهد بود.