فیلم کروکودیل به کارگردانی مسعود تکاور در ادامه مراحل پس از تولید خود به صداگذاری رسید.

به گزارش مرور نیوز،  به نقل از مشاور رسانه‌ای فیلم سینمایی کروکودیل این فیلم به کارگردانی مسعود تکاور در ادامه مراحل پس از تولید خود به صداگذاری رسید.

مسعود تکاور نویسنده و گارگردان فیلم سینمایی کروکودیل درباره صداگذاری فیلمش گفت: با توجه به فضای حادثه‌ای فیلم کروکودیل و شرایط حساس تولید آن می‌خواستم صداگذاری فیلمم واقعی باشد.

تکاور درباره صداگذاری این فیلم و انتخاب محمدمهدی جواهرزاده توضیح داد: من در انتخاب اعضای تیمم دنبال افراد دارای نبوغ و مستعد هستم. جواهرزاده با دریافت چند جایزه برای فیلم‌هایی که کار کرده نشان داد که توانمند است به خصوص صداگذاری رئالیته فیلم من را خوب می‌تواند بشناسد و ایجاد کند.

فیلم سینمایی کروکودیل فضایی حادثه‌ای دارد و درباره چند جوان است که می‌خواهند از مسیری سریع اما پرخطر، همه چیز را می‌خواهند یک شبه به دست بیاورند، اما...

عوامل فیلم سینمایی حادثه‌ای کروکودیل عبارتند از: نویسنده و کارگردان مسعود تکاور، تهیه‌کننده: عزت‌الله جامعی ندوشن، سرمایه‌گذار: یوسف نادعلی، صداگذار : محمدمهدی جواهرزاده.

بازیگرانی که در فیلم سینمایی کروکودیل به ایفای نقش پرداختند، عبارتند از: کوروش تهامی، اندیشه فولادوند، حسین مهری، الهه حصاری، رضا یزدانی، رامین پرچمی، افسانه چهره آزاد، رامتین خداپناهی و...