بازیگر سینما و تلویزیون اظهار کرد: من به رشته‌های ورزشی کوهنوردی، شنا و دوچرخه سواری علاقه دارم.

 به گزارش مرور نیوز، بهزاد خداویسی در خصوص اینکه به کدام یک از رشته های ورزشی علاقه دارد، اظهار کرد: به چند رشته ورزشی علاقه خاصی دارم و در صورتی که مشغله کاری ام اجازه دهد در اوقات فراغت به انجام ورزش های کوهنوردی، شنا و دوچرخه سواری می پردازم.

او در مورد اینکه آیا به فوتبال علاقه دارد یا خیر گفت: واقعیت این است که من برعکس بسیاری از مردم و هنرمندانی که با شور و هیجان خاصی فوتبال را تماشا می کنند علاقه زیادی به فوتبال ندارم و ترجیح می دهم رشته های ورزشی مورد علاقه ام را دنبال کنم.

بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان ادامه داد: من طرفدار هیچ یک از تیم های استقلال و پرسپولیس نیستم هر چند به هواداران این دو تیم احترام می گذارم. تا جایی که فرصت اجازه دهد بازی های تیم ملی فوتبال ایران را تماشا می کنم و در حقیقت طرفدار تیم ملی هستم.

 خداویسی در پایان با آرزوی موفقیت برای تیم ملی فوتبال ایران در رقابت های جام جهانی 2018 روسیه تصریح کرد: من بسیار امیدوارم که تیم ملی فوتبال ایران که برای نخستین بار دومین حضور متوالی اش در جام جهانی را تجربه می کند در جام جهانی روسیه نتایج بهتری نسبت به دوره های گذشته کسب کند و باعث خوشحالی و سرور مردم کشورمان شود.