دانش اقباشاوی با اشاره به اینکه در حال بررسی ۲ پروژه سینمایی است، بیان کرد مینی سریال نامه آخر از شبکه یک سیما بازپخش می شود.

 به گزارش مرور نیوز، دانش اقباشاوی کارگردان سینما و تلویزیون با اشاره به فعالیت های سینمایی خود گفت: در حال بررسی ۲ طرح سینمایی و نگارش و بازنویسی آنها هستم.

وی بیان کرد: طرح این ۲ پروژه سینمایی با موضوع اجتماعی نوشته شده است و به زودی مشخص می شود که کدام یک از آنها را جلوی دوربین می برم.

اقباشاوی در پایان گفت: همچنین قرار است مینی سریال نامه آخر که کارگردانی آن را برعهده داشتم، از یکشنبه ۲۸ آبان ماه ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه اول سیما بازپخش شود. این مینی سریال یک بار همزمان با مسابقات فوتبال از شبکه سوم سیما پخش شد که به دلیل آن همزمانی خوب دیده نشد، اما خوشبختانه بازپخش مناسبی برای آن در نظر گرفته شده است.

مینی سریال نامه آخر از مجموعه اپیزودیک روزهای بهتر به کارگردانی دانش اقباشاوی شهریور ماه سالجاری پخش شد.

در خلاصه داستان این قصه آمده است: حامد و هما جستجویی عاشقانه را آغاز می کنند اما...

گیتی قاسمی، مجید واشقانی، ویدا جوان، نسیم ادبی، محیا اسناوندی، دریا دریایی و ناصر نو آموز بازیگرانی هستند که در این اپیزود به ایفای نقش پرداخته اند.

لوکیشن های این قصه در روستای مزداران منطقه زرین دشت فیروزکوه واقعند و مکان هایی چون خانه، ایستگاه قطار، زمین های کشاورزی، مسجد و محله را شامل می شوند.