کریم اکبری مبارکه، مجتبی مهدی، افسانه زمانی، احمد سلیمانی و گلزار محمدی انتخاب نمایش های بخش کودک و نوجوان ششمین جشنواره تئاتر شهر را بر عهده گرفتند.

به گزارش مرور نیوز، به نقل از روابط عمومی ششمین جشنواره تئاتر شهر شورای انتخاب متشکل از کریم اکبری مبارکه، مجتبی مهدی، افسانه زمانی، احمد سلیمانی و گلزار محمدی از ۳۰ آبان ماه جاری بازبینی نمایش های تولید شده برای حضور در جشنواره ششم تئاتر شهر را آغاز می کنند.

کریم اکبری مبارکه بازیگر و کارگردان پیشکسوت تئاتر، مجتبی مهدی نویسنده و کارگردان پیشکسوت تئاتر کودک و نوجوان، افسانه زمانی نویسنده و کارگردان تئاتر و تئاتر عروسکی که برگزیده چند دوره جشنواره تئاتر کودک و نوجوان بوده، احمد سلیمانی بازیگر و کارگردان تئاتر که در چند دوره جشنواره تئاتر کودک و نوجوان برگزیده شده و گلزار محمدی کارگردان تئاتر و رئیس انجمن نمایشگران عروسکی خانه تئاتر ۴۸ نمایش راه یافته به مرحله بازبینی را مورد ارزیابی قرار خواهند داد.

پیش از این و در مرحله انتخاب نمایشنامه های متقاضی حضور در این بخش، ۱۵ اثر به صورت قطعی و ۳۳ اثر به شکل مشروط برای مرحله بازبینی معرفی شده اند.

بازبینی نمایش های جشنواره تئاتر شهر طبق جدول اعلام شده به گروه های نمایشی در پردیس تئاتر تهران برگزار خواهد شد.

گفتنی است، ششمین جشنواره تئاتر شهر به عنوان بزرگترین رویداد هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در آذر و دی ماه ۱۳۹۶ برگزار می شود.