امیر پروین حسینی می‌گوید اگر فیلمی مورد علاقه مردم باشد و از آن استقبال کنند، فرقی نمی‌کند در چه فصلی اکران شود.

به گزارش مرور نیوز، سید امیر پروین حسینی تهیه‌کننده سینما، در خصوص استقبال مخاطبان از فیلم سینمایی آینه بغل و میلیاردی شدن آن در روزهای نخست اکران گفت: فیلم ما درست زمانی اکران شد که در بین سینماگران با عنوان فصل مرده اکران شناخته می‌شود. با این حال به نظرم، اگر فیلمی مورد علاقه مردم باشد و از آن استقبال کنند، فرق نمی‌کند در چه فصلی اکران شود.

وی افزود: قبلا و در همین چند سال اخیر فیلم های متعددی بودند که در فصل بد سینما اکران شدند، اما از آنها استقبال شد. نمونه آن من سالوادور نیستم بود که در اسفند ماه 95 اکران و جذب مخاطب بالایی داشت.

وی عنوان کرد: خوشبختانه این روزها ابزارهای تبلیغات برای فیلم‌ها بیش از گذشته شده است. از طرفی خود مردم هم پس از تماشای فیلم، به تبلیغ زبانی آن اقدام می‌کنند. همه این ها باعث می شود فیلم بهتر دیده نشود.

گفتنی است، آینه بغل به کارگردانی منوچهر هادی، تهیه‌کنندگی منصور سهراب‌پور و سیدامیر پروین حسینی و نویسندگی بابک کایدان است.

محمدرضا گلزار، جواد عزتى، یکتا ناصر، نازنین بیاتى، سیامک صفرى، مه‌لقا باقرى، رضا نیکخواه و بهاره رهنما از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.