علی ضیا اعلام کرد: گروه فرمول یک تصمیم گرفته اند در طولانی ترین شب سال، به جای اینکه در تهران بمانند و بگویند برای مردمان زلزله زده غمگین هستند، یلدایشان را با آنها سپری کنند.

به گزارش مرور نیوز به نقل از روابط عمومی فرمول یک، سیدعلی ضیا اعلام کرد: شنبه و یکشنبه هفته قبل ما در مناطق زلزله زده بودیم و حال همه مان به جهت آسیب جدی که وجود داشت، منقلب شده بود. حضور ما در روستای جابری، به انعکاس مشکلات مردمان این روستا، اختصاص 40 کانکس به خانوار ساکن در آنجا، رسیدن کمک های 15 میلیاردی به روستای جابری و توزیع مولتی ویتامین هایی به ارزش 20 میلیون تومان بین کودکان کرمانشاهی منجر شد.

وی افزود: بعضی از ما مالمان را برای زلزله زده ها گذاشتیم، برخی مثل شهریار علی دایی و حاج حسین یکتا آبرویشان را وسط گذاشته اند. از تمام کسانی که دوست دارند می خواهیم با ما همدل و همراه شوند تا شب یلدا در کنار خانواده بزرگ ایران باشیم.

این مجری که انتقاداتش درباره کم کاری ها در مناطق زلزله زده به برخی حواشی منجر شده بود، تصریح کرد: در روزهای اخیر هجمه هایی علیه ما شکل گرفته ولی ما قویا در کنار مردم هستیم، به روح آقا تختی قسم خورده ایم حرف مردم را بگوییم و از شرایط دشوار حاکم بر کرمانشاه غمگین هستیم.

ضیا همچنین اعلام کرد: علاوه بر اینکه شب یلدا برنامه را در کرمانشاه اجرا می کنیم، دو هفته بعد از آن و به همین ترتیب دو هفته بعدتر هر بار یک شب برنامه را در مناطق زلزله زده روی آنتن خواهیم برد. چرا که بعد از دو برنامه ای که در کرمانشاه داشتیم، تعداد زیادی از مردم با من تماس گرفتند و خواستند به روستای آنها هم برویم تا به محل زندگی شان رسیدگی شود. برای همین تصمیم گرفته ایم 15 روز یک بار سری به کرمانشاه بزنیم.

وی در پایان گفت: شب یلدا در کنار هموطنانمان شاهنامه می خوانیم، فال حافظ می گیریم و لذت می بریم. رفقای هنرمند عزیزمان در هر سطح و جایگاهی که هستند اگر دوست دارند با خانواده عزیز ایران شب یلدایشان را بگذرانند، در کنار ما باشند و اگر قرار است به تلویزیون بیاییم و کاری کنیم حالا وقت آن است.

فرمول یک به تهیه کنندگی افشین حسین خانی شنبه تا چهارشنبه بین ساعت 17:30 تا 19 از شبکه یک سیما روی آنتن می رود و پنجشنبه 30 آذر ماه نیز ویژه برنامه ای به مناسبت شب یلدا خواهد داشت.