مدیر گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما، آخرین وضعیت سریال‌های در حال ساخت این شبکه را تشریح کرد.

 به گزارش مرور نیوز، غلامرضا الماسی مدیر گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما، در خصوص تولیدات این شبکه گفت: با رویکردهای جدید شبکه پنج در عرصه تولید، شاهد ساخت سریال های جدید هستیم.

وی ادامه داد: با توجه به توقف دوساله ای که شبکه پنج در زمینه سریال‌سازی داشت، اینکه سریال های تولیدی پشت هم روی آنتن برود، نیاز به یک زمان و انرژی مضاعف دارد. امیدوارم با سریال هایی که در دست تولید داریم، سال آینده فضای پر رونق تری داشته باشیم. به نظرم با توجه به کارهایی که در حال ساخت است، می توانیم با پخش روزانه حدود ۸۰ درصد سال را پوشش دهیم.

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما در خصوص تولید سریال از یادها رفته بیان کرد: بیش از بیست درصد از سریال از یادها رفته تصویربرداری شده است. کیفیت کار خوب شده، البته سرعت پیشرفت کم است. به هر حال کار تاریخی جزئیات بسیاری دارد که باعث می شود کار با سرعت کمتری پیش برود.

وی در خصوص سریال نوروزی شبکه پنج سیما اظهار داشت: سریال نوروزی این شبکه قطعی نشده است. تعداد سریال هایی که در نوروز پخش می شود، از سوی معاونت سیما مشخص خواهد شد.

الماسی در خصوص سریال های در دست تولید شبکه پنج خاطرنشان کرد: مجموعه تلویزیونی بچه مهندس به تهیه کنندگی سعید سعدی و کارگردانی علی غفاری، روایتی در بستر تاریخ دارد. سریال زندگی از نو به تهیه کنندگی مهدی شفیعی و کارگردانی علی محمد قاسمی است و آخرین مجموعه ای که احتمالا تا پیش از زمستان کلید خواهد خورد، شبکه به تهیه کنندگی ابوالفضل صفری است که با موضوع مسائل اجتماعی در حوزه امنیت ساخته می‌شود. این سریال شامل چند فصل است که در هر فصل مسائل متفاوتی مانند اقتصاد، مواد مخدر و غیره دستمایه داستان قرار می گیرند.

وی افزود: هیئت مدیره به کارگردانی مازیار میری و پاهای بی قرار به کارگردانی منوچهر هادی از آثار دیگر شبکه پنج سیما هستند.