معاون ارتباطات دفتر رهبر معظم انقلاب و رئیس شورای عالی قرآن عدم صحت ارسال هدیه از سوی ایشان به مسابقات یکی از دارالقرآن‌ها را اعلام کرد.

به گزارش مرور نیوز، آیین اختتامیه یازدهمین دوره مسابقات سراسری یکی از دارالقرآن‌های کشور 24 آذرماه در مجموعه سرچشمه تهران با حضور آیت‌الله رسولی محلاتی برگزار شد.

برخی از خبرگزاری‌ها در گزارش خود از این مراسم، هدیه رهبر انقلاب به این مسابقات را که گویا به واسطه آیت‌الله رسولی محلاتی فرستاده شده بوده، تیتر کردند.

گزارش مذکور از طرف روابط عمومی مسابقات نیز برای رسانه‌ها ارسال شد و البته در هیچ یک از این گزارش‌ها به نوع و میزان این هدیه اشاره ای نشده است.

اینک شورای عالی قرآن با ارسال پیامی به نقل از سیدعلی مقدم معاون ارتباطات دفتر مقام معظم رهبری و رئیس شورای عالی قرآن، موضوع را صحیح ندانسته است. متن این پیام به شرح ذیل است:

برخی از رسانه های قرآنی در تاریخ 26 آذرماه با درج مطلبی با عنوان «اولین هدیه ولی امر به یک مسابقه قرآنی» ادعایی را در رابطه با اهدای جوایز از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به شرکت کنندگان در مسابقات دارالقرآن امام علی(ع) مطرح کردند. در همین زمینه سیدعلی مقدم، رییس شورای عالی قرآن ضمن تکذیب این ادعا تأکید کرد: خبر منتشر شده در رسانه ها اساساً خلاف واقع بوده و اهدای جوایز یا تبرّکی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی صحت ندارد.