کنسرت خواننده موسیقی پاپ روز چهارم بهمن در تالار ایوان شمس تهران برگزار می شود.

به گزارش مرور نیوز، محمد قلی پور خواننده موسیقی پاپ اوایل بهمن سال جاری تازه ترین کنسرت خود را در تالار ایوان شمس تهران برگزار می کند.

محمد قلی پور درباره اجرای خود گفت: این کنسرت با کنسرت‌های دیگر هم از نظر اجرا و هم از نظر انتخاب قطعات متفاوت‌ خواهد بود چون قالب قطعات انتخابی قطعات عاشقانه و ریتمیک است، ضمن اینکه معصومه رضایی زاده در این اجرا به عنوان ترانه سرا در کنار گروه حضور داشته است.

وی افزود: یکی از اقداماتی که ما در این کنسرت برای انجامش تلاش کردیم، کاهش قیمت بلیت ها بود و سعی کردیم قیمت بلیت‌ها را طوری تعیین کنیم که از هر قشری در هر طبقه اجتماعی که تمایل به حضور در کنسرت را دارد بتواند در این برنامه شرکت کند. در حالی که اکثر اجراهای پاپ افزایش قیمت بلیت داشته اند من خلاف جهت حرکت کردم. شاید این کنسرت توجیه اقتصادی برای من نداشته باشد اما همیشه آرزویم این بود که یک روز کنسرتی برگزار کنم که همه افراد با هر توان مالی بتوانند در آن حضور داشته باشند به همین جهت قیمت بلیت را از ۲۰ تا ۴۰ هزار تومان تعیین کردیم.

قلی پور ادامه داد: «بی‌احساس»، «مداد رنگی»، «پرانرژی»، «همین‌جوری»، «رنگ احساس»، «فکر تو»، «به هر قیمتی»، «صدام بزن»، «چترم بستم» قطعاتی هستند که در این کنسرت به سرپرستی احسان احمدی اجرا خواهند شد. ضمن اینکه سهیل اباذری، مهدی قدیمی، محمد اسدی، حامد گل‌چهر، آراد یادگار فرد و هادی شیرین طبع نیز دیگر اعضای ارکستر را تشکیل می‌دهند.

کنسرت محمد قلی پور ساعت ۲۱:۳۰ روز چهارم بهمن در تالار ایوان شمس تهران برگزار می شود.