فیلم سینمایی کوپال به نویسندگی و کارگردانی کاظم ملایی در بخش مسابقه‌ آثار بلند داستانی بیستمین جشنواره‌ فیلم‌های مستقل سانفرانسیسکو به نمایش درمی‌آید.

به گزارش مرور نیوز، بیستمین سالگرد جشنواره‌ فیلم‌های مستقل سانفرانسیسکو از تاریخ ۱ فوریه آغاز می شود و تا 15 فوریه ادامه دارد. در این جشنواره مجموعه‌ای از فیلم های مستقل، آلترناتیو و رادیکال از سراسر دنیا را به نمایش می‌گذارد. فیلم سینمایی کوپال به نویسندگی و کارگردانی کاظم ملایی شنبه و یکشنبه ۱۴ و ۱۵ بهمن ماه (سوم و چهارم فوریه ۲۰۱۸) در سالن سینما روکسی سانفرانسیسکو و در بخش مسابقه‌ آثار سینمای داستانی این جشنواره به نمایش درمی‌آید.

کوپال

جشنواره‌ فیلم های مستقل سانفرانسیسکو یک رویداد سینمایی سالانه است که فعالیت خود را از سال ۱۹۹۸ آغاز کرده است. از جمله فیلمسازان شاخصی که در دوره‌های اولیه‌ این جشنواره آثارشان به نمایش درآمده و به دنیای سینما معرفی شده‌اند می توان به دیوید لینچ، گاس ون سنت، گاسپار نوئه و... اشاره کرد که همگی از مهمترین فیلمسازان مستقل امروز دنیا به شمار می‌آیند.

«کوپال» هفته‌ آینده ۸ بهمن نیز در نوزدهمین جشنواره‌ فیلم های مستقل ژنو (سوئیس) به عنوان فیلم اختتامیه‌ این رویداد به نمایش درمی‌آید. لوون هفتوان، نازنین فراهانی، پوریا رحیمی سام و سگی به نام شارون از بازیگران اصلی این فیلم به شمار می‌آیند.