کنسرت آوای شفق با خوانندگی حسین ضروری و همراهی گروه کُر، هفته دوم اسفند ماه سال جاری در تالار اندیشه حوزه هنری روی صحنه می رود.

به گزارش مرور نیوز، کنسرت آوای شفق با خوانندگی حسین ضروری و همراهی گروه کُر به تهیه کنندگی مجید فلاح پور  و مدیریت اجرایی آیدا امیری مقدم از هفته دوم اسفند ماه سال جاری ساعت ۲۰:۳۰ روز نهم اسفند ماه در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می شود.

مجید فلاح پور تهیه کننده کنسرت آوای شفق گفت: حسین ضروری رهبر و سرپرست ارکستر بزرگ «آوای شفق» که مشتمل بر ۸۰ نوازنده و خواننده گروه کُر است به اجرای رپرتواری از قطعات کلاسیک، فولکلور و پاپ کلاسیک می پردازد. قطعات آذری انتخاب شده برای این مجموعه موسیقایی به گونه ای است که هم مخاطبان آذری را به وجد می آورد و هم غیر آذری زبانان به دلیل ماندگاری و خاطره انگیزی این آثار جذب خواهند شد. بخشی دیگر از این رپرتوار از آثار کلاسیک معروف جهان همچون اپراهای ایتالیایی و چند قطعه نیز از ساخته های حسین ضروری است.

وی در پایان بیان کرد: فضای این کنسرت با اجراهای پیشین حسین ضروری متفاوت است و این تفاوت در مدرن بودن مجموعه و سازبندی ها، کاملا احساس می شود. در واقع این تلفیق موسیقایی مدرن، کلاسیک و محلی اتفاقی نادر در عرصه موسیقی کشور است که در نوع خود برای مخاطبان خاص و عام جالب توجه خواهد بود.