آلبوم موسیقی هِنارس با آهنگسازی و صدای حسین رضا به زودی با محوریت موسیقی لری در بازار موسیقی منتشر می شود.

به گزارش مرور نیوز، آلبوم موسیقی هِنارس به زودی با  آهنگسازی و صدای حسین رضا از خوانندگان موسیقی مقامی کشورمان با محوریت موسیقی لری در بازار موسیقی منتشر می شود.

این آلبوم مشتمل بر ۹ قطعه به نام های «هنارس»، «آمان گلیا»، «میمنای»، «هرنگ»، «آواز گلارا»، «پلامار»، «چلسرو»، «چله بر» و «سار خس» توسط شرکت نوای زاگرس لرستان منتشر خواهد شد.

مرتضی خدایگان ترانه سرا، مهدی مرتضایی تنظیم کننده، همایون پشتدار نوازنده کمانچه آلتو، محمد ذوالنوری نوازنده تنبور، بابک پیمانی نوازنده تمبک و دف، رضا دربندی نوازنده تمبک و دف و دهل، بهزاد رواقی نوازنده تار و بم تار، احسان عبدی پور نوازنده سرنا، علیرضا عقیقی نوازنده عود، سالار غفاربجویی نوازنده ویولن سل، اشکان مرادی نوازنده کمانچه آلتو، مهدی مرتضایی نوازنده سنتور و مهرنوش مهرپویا نوازنده ویولا گروه اجرایی این آلبوم را تشکیل می دهند.

حسین رضا از جمله هنرمندانی که تاکنون در محضر استادانی چون محمدرضا شجریان و حمیدرضا نوربخش تعلیم دیده و با پیشکسوتانی چون مجید درخشانی و  حسین پیرنیا به فعالیت پرداخته است. وی پیش از این آلبوم های دیگری را نیز منتشر کرده است که از جمله آنها می توان به «لحظه ناب» و «فانوس شب آغوش» اشاره کرد.