انتخاب بازیگران سریال خانواده دکتر ماهان ادامه دارد و به تازگی لاله اسکندری، شیوا ابراهیمی و بهرام شاه محمدلو به جمع بازیگران این سریال پیوستند.

به گزارش مرور نیوز، فیلمبرداری سریال خانواده دکتر ماهان به کارگردانی راما قویدل پس از نهایی شدن لیست بازیگران در روزهای پیش رو آغاز می شود.

انتخاب بازیگران سریال خانواده دکتر ماهان ادامه دارد و به تازگی لاله اسکندری، شیوا ابراهیمی و بهرام شاه محمدلو به جمع بازیگران این سریال پیوستند.

پیشتر حضور امین زندگانی و حدیث فولادوند در این سریال قطعی شده بود. همچنین در روزهای آتی دیگر بازیگران این سریال نیز معرفی می شوند.

خانواده دکتر ماهان داستانی است در ستایش زندگی و خوشبختی خانوادگی؛ داستانی که مخاطبش را به ساده زیستی داوطلبانه دعوت می کند؛ این مجموعه روایتگر نگاهی تازه و الهام بخش در جهت تشویق جسارت تغییر و شکستن عادت هایی است که انسان امروز را تنهاتر ازهمیشه، خسته و ملول کرده است.

از منظر دکتر ماهان زندگی یک راه نرفته و ناشناخته است از همین رو امیر عطش و التهابی دارد تا همسر و فرزندان نوجوانش را با خود در ماجراجویی شنیدن نوای اسرارآمیز طبیعت و پاسداری از زیست بوم همراه کند.

این مجموعه تلویزیونی به سفارش سیما فیلم ساخته می شود.

قویدل ساخت مجموعه هایی همچون دیوار شیشه ای، شب میگذرد، دولت مخفی، رویای گنجشک ها و روح الله را در کارنامه خود دارد.

همچنین وی فیلم های تلویزیونی همچون در همین نزدیکی، سکوت خدا، راه نجات را کارگردانی کرده است.

همچنین بهروز خوش رزم تهیه کننده این اثر تلویزیونی نیز پیشتر تهیه آثاری همچون روزی روزگاری را در کارنامه هنری خود داشته است.