احمد صدری باحکم معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به عنوان رئیس کمیته‌های تخصصی ارزشیابی هنرمندان منصوب شد.

به گزارش مرور نیوز، سید مجتبی حسینی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طی حکمی احمد صدری را به عنوان مشاور خود و رئیس کمیته‌های تخصصی ارزشیابی هنرمندان منصوب کرد.

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکم انتصاب صدری نوشته است:

«نظر به سوابق ارزشمند علمی، پژوهشی و تجارب ارزنده جنابعالی در امور فرهنگی و هنری به موجب این حکم به عنوان مشاور معاون وزیر و رییس کمیته های تخصصی ارزشیابی هنرمندان منصوب می شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از ظرفیت های موجود و رایزنی با مدیران و فعالان هنری و تعامل شایسته با فرهیختگان و هنرمندان عالیقدر کشور در جهت اعتلای فرهنگ و هنر ایران اسلامی موفق و موید باشید.»

احمد صدری کارشناسی ارشد رشته پژوهش هنر با گرایش موسیقی و درجه یک هنری از شورای ارزشیابی هنرمندان وزارت ارشاد دارد.

صدری دارای سوابق و تجارب پژوهشی، علمی و آموزشی متعددی از جمله قائم مقامی ریاست گروه موسیقی فرهنگستان هنر و عضویت تحریریه «فصلنامه خیال» را در کارنامه خود دارد و تاکنون کتاب ها و مقالات متعددی از او منتشر شده است. صدری همچنین مدرس هنرهای ایرانی در دانشگاه شهید بهشتی و دانشگاه هنر بوده است و امسال به عنوان پژوهشگر برگزیده در حوزه هنرهای سنتی در هفته پژوهش انتخاب شد. دبیر علمی بخش موسیقی همایش بین‌المللی حکمت و فلسفه هنر، عضو هیئت علمی همایش‌های بین‌المللی؛ معنای زیبایی، کمال‌الدین بهزاد، سلطان محمد، طبیعت در هنر شرق و همایش‌های تخصصی موسیقی؛ صفی‌الدین ارموی، عبدالقادر مراغه‌ای، قطب‌الدین شیرازی، فارابی از فعالیت های دیگر علمی و پژوهشی صدری است. صدری همچنین تاکنون دبیر و داور جشنواره ها و همایش های مختلفی در حوزه هنر و موسیقی از جمله دبیر علمی دهمین جشنواره ملی موسیقی نواحی ایران بوده است.