کنسرت پرواز همای به همراه ترکیب تازه‌ای از گروه مستان در تهران دیشب برگزار شد.

به گزارش مرور نیوز، کنسرت پرواز همای به همراه ترکیب تازه‌ای از گروه مستان جمعه‌ شب دهم اسفند ماه در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار شد.

همای در ابتدای کنسرت بیان کرد: این کنسرت را با یاد استاد محمدرضا شجریان آغاز می‌کنم. من  دوست داشتم قطعه «تنها تو بخوان» را در محضر ایشان اجرا کنم اما نشد. از شما تماشاگران درخواست می‌کنم باحال خوبتان برای سلامتی استاد دعا کنید.

یکی از قسمت‌های کنسرت همای و گروه مستان اجرای تک‌نوازی نوازنده جوان کوبه‌ای گروه حمیدرضا یوسفی بود که با استقبال مخاطبان روبه‌رو شد.

این خواننده حین اجرای قطعات کنسرت با پخش تصاویر هنرمندانی چون محمدرضا لطفی، پرویز مشکاتیان، فریدون پوررضا، غلامحسین بنان و محمدرضا شجریان یاد از مقام هنری آنها قدردانی کرد.

«پناه بلندی و پستی»، «از باده مدهوشم کنید»، «عشق جگرخوار»، «زور و زر»، «نان و دندان»، «مثنوی و مست»، «بی من مخوار شراب»، «آب طلب نکرده»، «خدارا می‌شناسم»، «من و دل»، «نگار ختنی»، «دل دیوانه‌ی من»، «دیوانه‌تری»، «تو بگو»، «شیرین لبی» و «سرزمین بیکران» ازجمله قطعاتی بود که در این کنسرت اجرا شد.

یاشا هنجنی و سعید فهمی نوازندگان نی، محمود نوذری نوازنده سنتور، امین اکبرپور نوازنده عود و سه‌تار، فرشاد رستمی نوازنده قیچک، میلاد علیپور نوازنده تار، مسلم علیپور نوازنده کمانچه و حمید رضا یوسفی نواز سازهای کوبه‌ای، اعضای ارکستر پرواز همای را تشکیل می‌دادند. این کنسرت به همت موسسه فرهنگی هنری «آوای هنر» به مدیریت محمد جلیل پور برگزار شد.

پروژه نان و دندان بعد از تهران راهی اروپا خواهد شد که بر اساس برنامه ریزی اعلام شده این پروژه روز سوم مارس مصادف با ۱۲ اسفندماه در شهر استکهلم، هفتم مارس مصادف با ۱۶ اسفندماه در شهر کلن، نهم مارس مصادف با ۱۸ اسفندماه در برلین، دهم مارس مصادف با ۱۹ اسفندماه در لندن، یازدهم مارس مصادف با ۲۰ اسفند در منچستر و هجدهم مارس مصادف با ۲۹ اسفندماه نیز در شهر دوسلدورف آلمان روی صحنه خواهد رفت.