کتاب شعر و داستان حرمت حریم حرم منتشر و وارد بازار نشر شد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از روابط عمومی انجمن قلم، نام مدافعین حرم و شکوه مبارزه آن‌ها برای حفظ و حراست از حرم‌های شریف حضرت زینب و حضرت رقیه _سلام الله علیهما_ چند سالی است که چون ستاره بر آسمان ایران اسلامی می‌درخشد. انجمن قلم ایران برای پاسداشت عملکرد این ستارگان دنباله‌دار و ثبت هنری دلاوری‌ها، پایمردی‌ها و جانفشانی‌هایشان، از تمامی نویسندگان و شاعران متعهد کشور طی فراخوان گسترده‌ای دعوت کرد تا در دو شاخه شعر و داستان به آفرینش آثار ادبی بپردازند.

آثار برگزیده به همراه سایر آثار ارزشمند رسیده، در قالب کتاب‌هایی با عنوان «حرمت حریم حرم» در دو مجلد چاپ شده است: شعر و داستان.

جلد اول کتاب مختص شعرها و جلد دوم آن حاوی داستان است. داستان‌ها در دو قالب داستان کوتاه و داستان کوتاه کوتاه هستند و شعرها در قالب شعر نو و سپید و غزل.

جلد یک مربوط به کتاب شعرهای «حرمت حریم حرم» در ۲۲۸ صفحه قطع رقعی با قیمت ۲۰۰۰۰ تومان در شمارگان ۲۵۰ نسخه و جلد دو مربوط به کتاب داستان «حرمت حریم حرم» در ۲۲۴ صفحه قطع رقعی با قیمت ۲۰۰۰۰ تومان در شمارگان ۲۵۰ نسخه از سوی انتشارات انجمن قلم ایرانیان امروز منتشر شده است.