آلبوم موسیقی لبریز به خوانندگی سالار عقیلی از سوی شرکت چکاوک زنده رود راهی بازار موسیقی شد.

به گزارش مرور نیوز، آلبوم موسیقی لبریز تازه ترین اثر به آهنگسازی مجید درخشانی، خوانندگی سالار عقیلی و دکلمه خوانی نصر الله مدقالچی است که در قالب قطعاتی با نام های «بال در بال خیال»، «لبریز.دوشیزه تر از خنده ات»، تصنیف «دیوارها»، دکلمه «چکیده»، «بال در بال خیال»، «ساکت و سرد»، «خوشه های گندم»، «دیوارها»،«مرداب دلگیر.بی کلام دیوارها» و «بوی تند وزیده.بی کلام خوشه های گندم»، بر سروده هایی از سیاوش کُرد و سام کُرد به اجرا در آمده است.

کریم قربانی نوازنده ویولنسل، علی جعفری پویان نوازنده ویولن، میلاد عالمی نوازنده ویولن، میثم مروستی نوازنده ویولن و ویولن آلتو، ناصر رحیمی نوازنده فلوت، بهزاد رواقی نوازنده تار و حنانه سعیدی نوازنده قانون، نوازندگانی هستند که در این آلبوم همکاری داشته اند. ضمن اینکه لیلا عبدی تنظیم کننده، سیاوش کُرد تهیه کننده و صاحب امتیاز اثر، علیرضا نکولعل تک مدیر صدا و میکس، جاوید علیپور و شهراد بانکی عکاس دیگر دست اندرکاران تولید و ارائه اثر بوده اند.

آلبوم موسیقی «لبریز» از سوی شرکت چکاوک زنده رود راهی بازار موسیقی شده و علاقمندان می توانند نسخه فیزیکی و اورجینال اثر را از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه و یا نسبت به خرید آنلاین و قانونی آن از طریق سامانه های فروش آثار موسیقایی اقدام کنند.