آلبوم من همان نای‌ام به آهنگسازی سیامک جهانگیری و خوانندگی مهدی امامی از سوی مؤسسه‌ فرهنگی هنری ماهور منتشر شد.

به گزارش مرور نیوز،  آلبوم موسیقی من همان نای ام تازه ترین اثر سیامک جهانگیری در دستگاه همایون برای گروه نی است که به تازگی توسط موسسه فرهنگی هنری ماهور در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است. 

در این آلبوم که قطعاتی از آن به هوشنگ ابتهاج تقدیم شده، سیامک جهانگیری آهنگساز و نوازنده نی، مهدی امامی خواننده و نبیل‌یوسف شریداوی نوازنده دف و بِندیر به عنوان گروه اجرایی حضور دارند.

ساسان فاطمی پژوهشگر مطرح موسیقی کشورمان در توضیح این اثر موسیقایی نوشته است: «آلبوم حاضر، به‌ خصوص از موسیقیدانِ شناخته‌ شده‌ ای که در بوته‌ هنجارهای کلاسیک‌/ سنتی آزموده شده و همواره نظر مثبتِ استادانِ فن را به خود جلب کرده است، نمونه درخور توجهی است از اندک‌ آثارِ «شنیدنی» که به بازار پشت می‌ کند و در عین پشت‌ گرمی به بنیان‌ه اصیلِ موسیقی کلاسیک ایران، از خلاقیت بازنمی‌ ماند. جهانگیری، در این اثر، فنون مختلفِ آهنگسازی را به کار گرفته است تا اثری متفاوت بیافریند.

هرچند ایده‌ تناوبِ مُصرّانه‌ ضربی‌ غیر ضربی و یکدستیِ مُدال در طول یک اثرِ ۱۲ قسمتی می ‌توانست پرخطر باشد، زیرکیِ آهنگساز در حفظِ طولِ مناسبِ هر قطعه و اجتناب از تطویلِ آنها و نیز به‌ کارگیریِ تنوعات ریتمیک از قطعه ‌ای به قطعه ‌ای دیگر تا حد زیادی خطرات احتمالی را مرتفع کرده است. در این میان، نباید سهمِ مهمِ خواننده، مهدی امامی، را که، با شگردهای خاصِ خود در ایجادِ فراز و فرودهای غافلگیرکننده و بدیع، انرژیِ اثر را در قسمت‌ های آوازی حفظ می‌ کند نادیده گرفت».