نیمی از مراحل فیلمبرداری سریال عروس تاریکی به کارگردانی محمود معظمی به اتمام رسید.

به گزارش مرور نیوز به نقل از روابط عمومی شبکه یک سیما؛ سریال عروس تاریکی به کارگردانی محمود معظمی که با نام مصّوب و اولیه "بوی باران" گام در راه تولید نهاد، هم اکنون با تلاش شبانه روزی در حال تولید است و نیمی از مراحل فیلمبرداری آن به اتمام رسیده است.

به تازگی حمیرا ریاضی، معصومه آقاجانیان و فخرالدین صدیق شریف به جمع بازیگران این سریال اضافه شدند و گروه تولیدی در حال ضبط سکانس های خارجی و خیابانی هستند.

امروز 8 اردیبهشت نرگس محمدی در نقش ترانه و حمیرا ریاضی در نقش وکیل درسکانس های خیابانی اطراف منطقه فرحزاد مشغول ایفای نقش هستند. قرار است فردا نهم اردیبهشت هم سکانس های مربوط به دفتر انتشاراتی با حضور رضا کیانیان و سپیده خداوردی در خیابان میرداماد تصویربرداری شود.

در خلاصه داستان این درام اجتماعی آمده است: فرشته در شب عروسی اش به قتل می رسد. نامزد سابق فرشته، جوانی به نام پیمان است که طبق شواهد و مدارک، متهم به قتل است و دستگیر می شود. پس از برگزاری مراسم چهلم فرشته، دختر جوانی به نام ترانه ... .

مجموعه تلویزیونی عروس تاریکی به تهیه کنندگی "محمدرضا تخت کشیان"، کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در 60 قسمت 45 دقیقه ای در دست تولید است.