فیلم مستند بلند «چند ملاقات با یک زن» ساخته احمد جلیلی‌جهرمی، در اولین نمایش عمومی متقاضی شرکت در دهمین دوره جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت شده است.

به گزارش مرور نیوز، به نقل از روابط عمومی جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت، در خلاصه موضوع این فیلم مستند 88 دقیقه‌ای آمده است: «مرجان که از کودکی فروشنده مواد مخدر و اسلحه بوده، حالا به جرم سرقت مسلحانه و آدم‌ربایی در زندان بسر می‌برد. حمیده، طیبه، فاطمه، معصومه و صفیه پنج هم‌سلولی او هستند که به جرم قتل زندانی شده‌اند. آنها در زندان با دنیای هنر آشنا می‌شوند...»

پژوهشگر و کارگردان این فیلم احمد جلیلی‌جهرمی است. سجاد آورند (تصویربردار)، ساسان کاوه (صدابردار)، انسیه ملکی (صداگذار)، معصومه شاه‌نظری (تدوینگر) و علی موسوی (دستیار کارگردان) نیز از دیگر عوامل تولید این اثر مستند هستند. تهیه‌کنندگی «چند ملاقات با یک زن» هم برعهده احمد جلیلی‌جهرمی و دیدار شمالی بوده است.

احمد جلیلی‌جهرمی متولد سال 1358 در شهر شیراز و دارای مدرک تحصیلی فوق‌لیسانس مهندسی برق از دانشگاه شیراز است. «چند ملاقات با یک زن» اولین فیلم مستند وی بشار می‌آید.

مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان امور سینمایی، دهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» را طی روزهای 14 تا 21 آذرماه 1395، با شعار «حقیقت بهترین راهنماست» که از فرمایش‌های حضرت علی(ع) است، در شهر تهران برگزار خواهد کرد.