عبدالله اسکندری چهره پرداز با سابقه می گوید او تغییری در چهره پردازی بازیگران فصل اول شهرزاد نخواهد داد و تنها چهره شخصیت های جدید را برای فصل دو طراحی می کند.

عبدالله اسکندری چهره پرداز با سابقه سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار مرور نیوز درباره فعالیت های خود گفت: در حال حاضر در فصل دوم سریال شهرزاد مشغول هستم.

وی در مورد چهره بازیگران در این فصل از سریال گفت: چهره پردازی بازیگران در فصل اول توسط سعید ملکان انجام شد که کیفیت بسیار خوبی داشت و در این فصل هم همان چهره پردازی بدون تغییر در مورد این بازیگران اعمال خواهد شد.

اسکندری افزود: در ادامه داستان شخصیت های جدید وارد می شوند که رضا کیانیان، امیر جعفری، رؤیا نونهالی و... ایفاگر نقش آنها هستند و من طراحی چهره آنها را با توجه به گریم کلی سریال و شخصیت آنها انجام می دهم.

عبد الله اسکندری حدود نیم قرن سابقه فعالیت درخشان در سینمای ایران دارد و تاکنون موفق به دریافت پنج سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر و نیز برنده تندیس خانه سینما شده است. عبدالله اسکندری تاکنون بیش از یکصد و شصت پروژه سینمایی و تلویزیون را در ایران طراحی کرده است که از جمله آثار شاخص و به یاد ماندنی آن می‌شود به «هزاردستان»، «مثل آباد»، «کندو»، «سایه‌های بلند باد»، «دست فروش»، «بانو»، «ناصرالدین شاه آکتور سینما»، «روز واقعه»، «بازمانده»، «ساحره»، «آدم برفی»، «دل شدگان»، «مادر»، «مسافر ری» و... اشاره کرد.