سخنگوی شورای صنفی نمایش جدیدترین مصوبات جدید این شورا را اعلام کرد

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفت و گو با خبرنگار مرور نیوز درباره جلسه امروز این شورا گفت: قرارداد فیلم سینمایی «مالاریا» در گروه سینمایی آفریقا بعد از فیلم سینمایی «لاک قرمز» ثبت شد.

وی افزود:قرارداد فیلم سینمایی «هفت ماهگی» نیز در گروه سینمایی  آزاد برای نیمه دوم دی ماه به ثبت رسید.

فرجی در مورد فیلمهای جدید که این هفته اکران می شوند،گفت:با توجه به اینکه کف فروش فیلمهای روی پرده همچنان بالا است،این هفته هیچ فیلمی تغییر نمی کند و هفته آینده دوباره فروش فیلمها را بررسی خواهیم کرد.

«مالاریا» به کارگردانی پرویز شهبازی،اولین نمایش خود را در بخش اصلی سی‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر تجربه کرد و در ماههای اخیر در جشنواره‌های چون ونیز، شیکاگو حضور موفقی داشت.

داستان فیلم «مالاریا» که در آن ساعد سهیلی، ساغر قناعت، آذرخش فراهانی، آزاده نامداری، علی استادی و سیامک ادیب بازی می‌کنند درباره دختر و پسری است که در تهران گردی‌های خود با مردی برخورد می‌کنند که مشکلی دارد. آن‌ها سعی می‌کنند راه حلی برای این مشکل پیدا کنند و..

فیلم «هفت ماهگی» به کارگردانی هاتف علیمردانی و تهیه‌کنندگی منصور لشکری قوچانی، همانند کارهای قبلی علیمردانی مضمونی اجتماعی دارد و حامد بهداد و باران کوثری نقش‌های اصلی آن را بازی می‌کنند.