مراسم افتتاحیه «قبیله منِ» غلامرضا آزادی، روز شنبه (15 آبان‌) در موزه سینمای باغ فردوس برگزار خواهد شد.

به گزارش مرور نیوز، غلامرضا آزادی، کارگردان «قبیله من» فیلمش را این گونه معرفی می‌کند: «فیلم سینمایی «قبیله من» افسانه شهری است به عظمت یک جهان اما کوچک، به کوچکی رویای پسرکی پنج‌ ساله که گذرش به سینما می‌افتد و زندگی‌اش به آن گره می‌خورد، مثل طبیعت یک پیوند، تا پرواز کند در میان نور و رنگ و تاریکی و روشنایی. «قبیله من» داستان آدم‌های عاشقی است که گرمی نفسشان به سرفه‌های خشک و سوزان سیاست زمان دچار نشده، داستان دلبستگی آدم به عاشقی است. گرم و صمیمانه. «قبیله من» داستان عشق‌هایی است، که افسانه‌های امروزند... و ما همه تماشاگر آنیم.»

این فیلم که سال ١٣٩٠ به تهیه کنندگی فریال بهزاد مقابل دوربین رفته است با وجود درخشش در جشنواره‌های مختلف خارجی تا به حال فرصت اکران در داخل کشور را پیدا نکرده بود

استفاده از نابازیگران از ویژگی‌های جالب توجه «قبیله من» است که در کنار اصغر بیچاره عکاس فقید سینما به نقش‌آفرینی در این فیلم می‌پردازند.

عوامل اصلى این فیلم عبارتند از:

تهیه‌کننده: فریال بهزاد/ نویسنده و طراح صحنه و لباس و کارگردان: غلامرضا آزادى/ مدیر فیلمبردارى: پیام آزادى/ دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: سیمین آزادى/ منشى صحنه: ماریا میرنژاد/ مدیر صدا: پرویز آبنار/ تدوین: نیما دبیرزاده/ عکس: ایران انتظام/ فیلمساز پشت‌صحنه: سینا اقبال‌نیک/ طراح گریم: شهرزاد عقیقى/ مدیر تولید: مرحوم ناصر برهان آزاد/ روابط عمومى و تبلیغات: مریم شریعتى/ محصول موسسه سینمایی فانوس خیال.

علاقه‌مندان براى مشاهده سئانس‌ها مى‌توانند به سایت هنر و تجربه مراجعه کنند.